1

Onderwerp: One two, Freddy's coming for you - Nightmare on Elm street

Ik voelde me behoorlijk blij toen ik een dummy (stapel van 4) mocht maken voor de zoetjes en toetjes beurs op 6 oktober (centrum Gent ,tijdens de avondshopping is er een taartenbeurs in de St Nicolaskerk, pal tussen de winkels)

Wij zijn hélemaal weg van Halloween (het vijvernevelmachine heeft vandaag zijn onderhoudje gehad en de uitnodigingen voor ons jaarlijks verkleedfeestje zijn bijna allemaal de deur uit, rookmachine gehuurd, kostuums al uitgekozen, ...)

Om terug on topic te komen, mijn onderwerp voor de dummy is dus evident...Freddy Krueger - Nightmare on Elm Street. De eerste film is bijna 30j oud en ik heb hem nog altijd niet meer dan anderhalf keer durven bekijken maar hij is me wel bijgebleven :D

De dummies zullen worden geveild ten voordele van het kinderkankerfonds van UZ Gent..en ik hoop dat iemand erop zal willen bieden natuurlijk  :o  :o

Ben alleen nog aan het twijfelen if ik mss het liedje erop moet zetten..1, 2 Freddy's coming for you, 3, 4 better lock your door, 5, 6 grab your crucifix. 7, 8 gonna stay up late, 9, 10, never sleep again!! woeahahaha :+   :lol:  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7H84ESEZ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OKYIFBY6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-F4HLMAFT.jpg

2

Re: One two, Freddy's coming for you - Nightmare on Elm street

wow prachtig  :thumb:
leuk thema hahahahahaha, brings back memories  :D

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

3

Ik ben nog geen 30 (net niet, 8 april 1982 ;) ), maar ik heb de hele serie dvd's thuis in de kast staan en heb ze erg vaak gezien. Alleen om een of andere reden vind ik die enge films nu enger dan 10-15 jaar geleden  :s 

Maar deze taart gaat nog :D Alhoewel het gezicht ook wel creapy goed gelukt is!! Mooi gemaakt! Helemaal in de stijl van de films.

4

wow, niet mijn ding, veel te eng voor een taart ;) maar erg mooi gemaakt!

5

vanessa1982 schreef:

Ik ben nog geen 30 (net niet, 8 april 1982 ;) ), maar ik heb de hele serie dvd's thuis in de kast staan en heb ze erg vaak gezien. Alleen om een of andere reden vind ik die enge films nu enger dan 10-15 jaar geleden  :s 

Maar deze taart gaat nog :D Alhoewel het gezicht ook wel creapy goed gelukt is!! Mooi gemaakt! Helemaal in de stijl van de films.

Dat heb ik nou ook vroeger verslond ik horror films nu ga ik erover dromen :s 

Maar je taart vind ik echt heel gaaf en ik zou het liedje nog wel proberen te verwerken erin.  :Y  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

6

ik vraag mij alleen af waar ik het liedje moet zetten.
op de 2de taart (moeilijk te zien op de foto maar die is witte fondant met erover zwarte en dan 'krabben' ingetrokken alsof het is opengescheurd).

En ik heb geen idee of je met een rode verfpen (of witte, bestaat dasn?) mooi kan schrijven op zwarte fondant, voor uitsnijden is er te weinig plaats  :think:

7

Of alleen de 1e zin:
1,2, Freddy is coming for you...

Geheid dat de kenners dat liedje dan gelijk weer in hun hoofd hebben (dat deed ik al uit automatisme bij het zien van je topictitel :) ).

8

Wat is deze taart super eng gelukt zeg :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

Reini schreef:

ik vraag mij alleen af waar ik het liedje moet zetten.
op de 2de taart (moeilijk te zien op de foto maar die is witte fondant met erover zwarte en dan 'krabben' ingetrokken alsof het is opengescheurd).

En ik heb geen idee of je met een rode verfpen (of witte, bestaat dasn?) mooi kan schrijven op zwarte fondant, voor uitsnijden is er te weinig plaats  :think:

Ik heb een foodpen en ik vind het eerlijk gezegd een onding ik vind schilderen met een dun kwastje mooier gaan. En wat vanessa zegd idd de eerste zin kent bijna iedereen die freddy kent.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

vanessa1982 schreef:

Of alleen de 1e zin:
1,2, Freddy is coming for you...

Geheid dat de kenners dat liedje dan gelijk weer in hun hoofd hebben (dat deed ik al uit automatisme bij het zien van je topictitel :) ).

hahahahaaha hier hetzelfde.

Mijn man en ik hebben toen we pas met elkaar waren een keer een nightmare on elmstreet weekend gehouden echt geweldig. Zou het zo weer doen als we geen kindjes hadden of als de kindertjes oud genoeg er voor zijn. Maar dat duurt nog ff.

Maar wat een geweldig gave taart zeg. En wat een fantastisch thema voor een taart. Krijg hier gelijk allerlei ideeen. Maar waar deze topic om gaat. Top gedaan hoor mijn complimenten.

Groetjes Inky

11

Geweldig! De film is steengoed en jouw dummie is helemaal super.
Het eerste zinnetje is volgens mij inderdaad al genoeg  :lol:
Veel succes met de veiling  :Y

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

12

vanessa1982 schreef:

Haha grappig, ben ook 8 april '82 geboren....
Ja die films vind ik nu ook veeeeel enger dan 15 jr geleden, toen kon het niet gek genoeg maar nu....!

Groetjes Tieneke

13

Wat een super gave taart! Echt creapy  :Y
Top gedaan! Denk wel dat ie gaat opbrengen hoor  :Y

14

dank je, ik hoop het ook..al heb ik ondertussen de andere dummies gezien en wat een pareltjes zeg... :o  :o

Deze heb ik helemaal gemist  :D   Wat een gave Nigtmare stapel :thumb:  :thumb:  Ik hoop dat die goed opbrengt voor de veiling.
Ook toevallig, ik kreeg van iemand een mail met met een heel verhaal over deze veiling. En dat hij ook een dummy had gemaakt over het thema film, en dat zijn dochter met ideeen kwam over een taart. Die heeft hij gemaakt , maar kwam er later achter dat ze een taart van mij als voorbeeld had genomen, die had ze opgeslagen  :lol:  :lol: . En hij vroeg of ik daar geen probleem mee had. Nu ik dit schrijf , bedenk ik mij dat ik nog niet eens die man een antwoord heb gegeven :o  :o

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

geweldig.. ikzelf ben dol op die eerste film (de latere films wordt ik niet zo warm of koud van)

leuk weetje.. die jongen in de eerste film die vermoord wordt door in het bed te worden gezogen (en later als een plas bloed uitgespuugd te worden)  is johnny depp  :lol:

(depp fan since 1991)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

17

ik durf nog geen eens 5 minuten naar een film van hem te kijken! :lol:  maar je taart vind ik wel leuk!

Groetjes Christa!

18

Wat goed van je Caroline dat je deze omhoog hebt gespit. Ben echte horror fan en kan dit zeer waarderen. Vind dit dan ook heel mooi onderwerp voor thema taarten.
Wat mij betreft had je die tekst er nog best bij kunnen zetten maar omdat het best moeilijk onderwerp is vind ik zo de boodschap ook wel overkomen.

19

heb vandaag nog meer dummies gezien.. ik ging bijna terug naar huis lopen met mijn dummy...niet te schatten, zoooooo mooie stapels.
mss moet ik maar zelf bieden op mijn taart om afgang te besparen  :+