Onderwerp: Patissier bij welke winkel
ben nu bij meerdere winkels geweest maar geen 1 verkoopt de
Patissier, heb in leiden en leidschendam gekeken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Patissier bij welke winkel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ben nu bij meerdere winkels geweest maar geen 1 verkoopt de
Patissier, heb in leiden en leidschendam gekeken
Bij de Makro regelmatig in de aanbieding.
en over het internet bij bobshop die leveren altijd supersnel
Is die er alleen in creme en rood te krijgen in Nederland? Kan nergens een andere kleuren vinden...
Ik wilde graag een roze of een zwarte maar kon inderdaad ook alleen creme en rood vinden en een soort wit/grijs.
Ik heb nu een rode (vind hem eigenlijk wel heel leuk)en ben er erg blij mee.
Ik wilde graag een roze of een zwarte maar kon inderdaad ook alleen creme en rood vinden en een soort wit/grijs.
Ik heb nu een rode (vind hem eihemlijk wel heel leuk)en ben er erg blij mee.
Ja ik wil dus ook het liefst de roze! Dat is balen..
Ik wil de RVS versie, maar helaas..
Ben nu op zoek naar de rode.. Makro-pas heb ik niet en ik wil m niet via internet bestellen. Ik weet dat BCC m verkoopt, maar momenteel is ie bij alle vestigingen in de buurt uitverkocht
Dus ik wil ook weten waar ie te koop is, en anders wachten tot BCC m weer heeft, wel balen nu ik eindelijk besloten heb dat ik m wil kopen ( en mijn huidige simpele mixer de geest gegeven heeft)
Heb laatst met Kenwood zelf gebeld. In Nederland is alleen de rode en de creme kleurige verkrijgbaar. Maarrrr... de kans is groot werd mij verteld dat deze mixer in Nederland niet meer wordt geleverd. De meeste kans om de mixer te kopen is volgens Kenwood bij de Makro. Ik heb zelf ook het internet afgezocht. Ongeveer 1 maand geldeden, en kon hem inderdaad alleen nog bij Makro kopen. Er wordt nog wel overal reclame voor gemaakt, alleen niemand kan hem leveren.
Ik heb hem een aantal weken geleden bij Modern.nl gekocht en had hem binnen 2 dagen binnen. Voor dezelfde prijs als BCC en zonder verzendkosten! Ik heb de crèmekleurige.
Ohnee wat vervelend dat ie misschien niet meer verkocht wordt!
Weet iemand misschien of de makro hem altijd heeft (en voor welke prijs) of dat ze m alleen tijdens een actie hebben?
Dan kan ik eens om me heen kijken of iemand misschien een pas heeft...
Laatste mogelijkheid blijft via internet bestellen,maar dat doe ik liever niet
bcc heeft hem te koop staan voor €169,- en is op voorraad
@afke, hee wat fijn! dat was 2 dagen geleden nog niet zo! Helaas in die 2 dagen wel 11 euro duurder geworden haha, maarja nu wil ik m hebben! Ik denk dat ik vanavond maar eens ga bestellen!
nou zo kan t toch nog snel gaan!
Hij is net gekocht. Hoorde ineens van iemand die vandaag naar de makro ging, dus gevraagd om te kijken of ze m hadden.. en ja voor 165 euro, dus nog goedkoper dan nu bij BCC.
Gelijk mee laten nemen! Wilde m nu gewoon hebben
Blij!
Fijn dat je hem hebt!
Ik heb hem besteld (mag hem wel pas met m'n verjaardag uitpakken...), hopelijk wordt ie gewoon geleverd
Veel plezier ermee!
@ts: al een winkel gevonden?
Ik heb hem besteld (mag hem wel pas met m'n verjaardag uitpakken...),
Aaaah vervelend he!!! Wij gaan 'm volgende week halen, maar ik mag 'm ook pas met mn verjaardag
Ik heb de mijne gekocht bij Scheer en Foppen.
Ze hebben een internetsite, maar dat wilde ik niet vanwege de garantie. Ik ben naar de dichtsbijzijnde winkel gegaan en heb hem daar besteld. Ik krijg dan ook de garantie via de winkel en dat vind ik prettig.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Keuken- en andere apparatuur » Patissier bij welke winkel