1

Onderwerp: Nijntje in een bloemenweide

Vandaag mijn allereerste echte taart-op-bestelling afgeleverd: een taart voor het nichtje van een goede vriendin (wel veilig in de eigen vriendenkring dus ;)). Het is mijn 7de taartje, dus er zitten nog wat schoonheidsfoutjes in. Ik vind het vooral nog steeds lastig om een taart strak te bekleden. Van boven ziet het er altijd heel netjes uit, maar aan de onderkant blijven er altijd plooien zitten die ik niet wegkrijg. Lang leve bloemetjes en gras om de foutjes stiekem te verbergen...

Ik had wat willekeurige voorbeelden van google geplukt en opgestuurd en gevraagd wat ze wel en niet leuk vond. Tussen die voorbeelden zat een nijntje taart van Daan69 die ik ooit had opgeslagen omdat ik er direct helemaal verliefd op was. En wat een mazzel: mijn vriendin was dat ook!

Dit is hem geworden:

http://farm7.static.flickr.com/6170/6178569372_fcabff2ebc.jpg

Met dank dus aan Daan69 voor de inspiratie!!

De kleine dame werd vandaag 1 jaar en is helemaal uit Engeland gekomen om dat hier met haar familie te vieren. En daar hoort natuurlijk ook een hele speciale taart bij. Vandaar een echte stapeltaart, ook al is het maar een heel kleintje (10 en 17,5 cm). De jarige heeft haar eigen meppertje gekregen, die zal ik zo even in de juiste rubriek plaatsen.

Beide lagen op verzoek gevuld met banketbakkersroom en verse aardbeien.

2

Re: Nijntje in een bloemenweide

wauw, wat een leuke, vrolijke taart!!

3

Wat een ontzettend lief taartje is dit zeg!
En je zegt pas je 7e taartje?? En dat dit maken, SUPER!!!
Ik zie ze niet die foutjes, vind het echt een plaatje.

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

4

Wat een ontzettend vrolijke taart. Knap gedaan en dat voor je 7e taart!!! Helemaal TOP  :thumb:

5

Dank jullie wel  :o

En Steffie: dat zeg ik. Lang leve de bloemetjes... Enne, hij is natuurlijk wel van zijn beste kant gefotografeerd  ;)

6

Wat is ie lief !!!

Life is like one of my cakes......You never know what you're gonna get.
http://www.facebook.com/pages/Cake-Diva … ref=stream

Mijke is gewoon heeeel goed. En ik kan het weten.... O-)
Superduper taartje buuf!

8

Die is echt leuk!
Wat een schatje

Ik droom zelfs over taart!

9

@Joosjepoosje: Goh, zou er hier iets in het water zitten dan? Want jij tovert helemaal de mooiste creaties uit je vingers! :thumb:

wat een schatje....heeeel mooi

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

11

Wat een ontzettend leuke Nijntje!

12

Wat een scheetje! Super

13

Heel mooi  :thumb:
en zag dat je in berghem woont  ;)  das dicht bij mij (oss)! Grappig!

14

Ah wat leuk dat je mijn taartje als inspiratie hebt gebruikt :Y
Ik vind die van jou ook erg leuk geworden :thumb:

15

@Daan69: Kan ook niet anders, jouw taartje was zo enorm vrolijk! Daar viel weinig aan te verprutsen... Ben wel bang geweest dat alle bloemen zouden inzakken, maar gelukkig hebben die het gered. Alleen het rupsje was onderweg naar het feestje in slaap gevallen ;)