1

Onderwerp: Cupcakemaker te koop bij sligro

Ik kwam vandaag de cupcakemaker tegen bij de Sligro voor 12,95 euro excl. btw. Ik heb hem meegenomen en daarnet gelijk uit geprobeerd. Ik kon niet wachten tot morgen, anders ga ik cupcakemakers dromen. En het is echt een super ding. Ze smaken net als cupcakes uit de oven. Alleen het zijn geen grote cupecakes en er kunnen er 7 in.

2

Re: Cupcakemaker te koop bij sligro

Foto?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

hoe kan ik heet een foto plaatsen. Want dan maak ik er wel een foto van.

4

http://www.sligro-kerstpakketten.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/6/969898.jpg

;)

Ja dat is hem

6

Is dat dezelfde als bij het Kruidvat?

Groetjes!

7

Hij is niet helemaal hetzelfde. Die van het kruidvat staat op 4 pootjes...

8

ja ik vind het een leuke uitvinding.. en dat hij goed werkt is helemaal meegenomen natuurlijk..

bij wibra zag ik er een tijdje terug ook 1..

alleen jammer dat het formaat kleiner is en je er niet verschillende formaten cupcakes mee kan maken..

9

Ik heb de cupcakemaker bij kruidvat gekocht,en het recept vn nigella`s cupcakes gebruikt.
Er gaan er dan 21 uit van die kleine,maar de bovenkant kleurt niet bruin maar was wel gaar.
heb ze er 10 minuten ingehad,en ze gingen er goed in bij de koffie.
Heel leuk en niet droog. :D

Ik heb de cupcake maker van het kruidvat ook gekocht. Ik heb het recept uit het boekje gevolgd. 7 minuten. Ze smaken prima maar zijn idd niet bruin aan de bovenkant. Een decoratie met marsepein er op en het ziet er weer vrolijk uit. Ik heb ook de cupcake paiertjes gebruikt in het apparaat. Ging prima.

11

ik heb net de cupcakemaker bij de kruidvat gekocht, maar dat is denk ik voor minicupcakes, er kunnen volgens mij geen grote papiertjes in. Zijn de andere cupcakemakers wel groter. Hij viel mij nl. tegen.

12

Is die van de Sligro van Inventum? of is dat een andere?

Groetjes Esther
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl