Re: caramel shortcake , makkelijk en heerlijk!
@kwebbeltje, ze zien er prachtig uit zo zeg!!
mag ik vragen hoe je ze zo gemaakt heb? Ik wil ze eigenlijk ook maken voor mijn verjaardag volgende week.. ( hopelijk komt er genoeg visite, ha ha, wil van alles maken.. stapeltaartje, mon chou taart, caramel shortcake.... )
zo nog mooier toch? whahaha
met dank aan Evelottte voor het beantwoorden van mijn vragen whahahha. het recept van de voorpagina. alleen die hoeveelheid was bij mij al genoeg om 4 siliconen minicupcakevormen te vullen. dus heb er heel veel nu per cuppie heb ik 7 gram deeg er in gedaan. die bakken voor 30 minuten (bij mij dan) op 180 graden hetelucht. dan met een theelepeltje een schepje caramel er op doen, dit geheel in de vriezer en chocolade smelten au bain Marie. per cupcaketray uit te vriezer halen en gelijk de caramelkoek er uit halen anders wordt de caramel weer zacht en krijg je ze er niet mooi uit. omkeren en dippen in de chocolade en af laten koelen. dan pas de volgende tray pakken uit de vriezer.
en hierbij doop ik hem "de Twixy" om gewoon lekker in de zelfde stijl te blijven met de topsy, de wonky en de wavy