1

Onderwerp: Help keukenmachine keuze

hallo dames, ( en heren)
Ik wil een keukenmachine aanschaffen, maar twijfel tussen de:

Kenwood MX271 Patissier rood en de Kenwood KM 264.
http://www.megakeuze.nl/images/product/856_Kenwood-KM-264.jpghttp://www.modern.nl/producten/originals/600271.jpg

Wie heeft ervaring??

Wat me aantrekt bij de KM264 is dat er een deksel opzit en dat ik dus geen spetters krijg.

Hoor het graag van jullie!

2

Re: Help keukenmachine keuze

haihai
ik heb ook een kenwood( major) met spatdeksel
is wel erg handig
ben zeer tevreden
groetjes claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

ik heb geen idee wat beiden kosten, maar spatdeksel is zowiezo handig...maar ja...rood is geweldig!!!!
is er geen losse spatdeksel voor de rode te koop????? :D  :D  :D

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

4

ja he nu heb ik vaak het probleem dat overal spetters heen vliegen hahaha. Maar ik vind die rode zo chique staan...mmmh ben echt in dubio

5

Ilucya schreef:

ik heb geen idee wat beiden kosten, maar spatdeksel is zowiezo handig...maar ja...rood is geweldig!!!!

geen idee ik ga gelijk ff googlen! ja ik vind de rode idd mooier maar denk dat die spatdeksel echt handig is.

6

Ilucya schreef:

geen idee ik ga gelijk ff googlen! ja ik vind de rode idd mooier maar denk dat die spatdeksel echt handig is.

7

tja, het is duurder....de kitchenaid...maar is rood met spatdeksel...(de artisan heb ik)
(..helft voor verjaardagsgeld en helft bijgelegd...)..

en die vind ik zelf nog mooier dan de kenwood...

maar dat is gewoon heel simpel een ' budget-vraagstuk' ..dat besef ik heel goed...
en daarnaast (als het niet om budget gaat) of je het ervoor uit WILT geven... ;) , want als je niet veel bakt ofzo kan ik me voorstellen dat het een te dure aankoop is..

nou goed, ik heb eigenlijk gewoon geen advies en zit weer door te draven...sorry... :s  :s

Grtls Irene

8

Ilucya schreef:

tja, het is duurder....de kitchenaid...maar is rood met spatdeksel...(de artisan heb ik)
(..helft voor verjaardagsgeld en helft bijgelegd...)..

en die vind ik zelf nog mooier dan de kenwood...

maar dat is gewoon heel simpel een ' budget-vraagstuk' ..dat besef ik heel goed...
en daarnaast (als het niet om budget gaat) of je het ervoor uit WILT geven... ;) , want als je niet veel bakt ofzo kan ik me voorstellen dat het een te dure aankoop is..

nou goed, ik heb eigenlijk gewoon geen advies en zit weer door te draven...sorry... :s  :s

hahaha nu ga ik nog meer twijfelen!! hahahah nou bedankt he!

9

SORRY!!!! maar ...en nu ga ik iets ' ergs' zeggen:

mijn man zei toen hij de kenwood en kitchenaid naast elkaar zag:

komt ie:: bij voorbaat sorry naar iedereen!! :s  :s

' die kenwood ziet er naast de kitchenaid plastic uit' ..... :s  :s  :s sorrysorrysorry....

dus toen ik verjaardagsgeld had gekregen zei hij ' nu koop je de kitchenaid' ...en hij kookt ook veel, dus hij gebruikt hem ook...

maar het klinkt zo onaardig naar alle kennie-bezitters....het zijn gelukkig mijn eigen woorden niet... :o  :o  :P

maarre....ik ben wel verliefd geworden in gebruik en qua uitstraling op mijn kitchenaid...dat zijn wel mijn woorden... :Y  :Y

Grtls Irene

10

hahahaha ja ach...mannen!

Maar ik twijfel heel erg ik ben pas begonnen met taarten en nu is het budget geen heeeel groot probleem maar is toch wel een uitgave! En ik heb net even gegoogled en nu lees ik dus dat er wel een spatdeksel is of een alternatief een natte theedeek over de machine te leggen. Dusss ik weet het nog niet, ik denk er even over na en ik ga het even aan mijn man vragen...kijken wat hij zegt hihihi!

11

op de kitchenaid kun je ook weer losse 'aanvullingen'  kopen als een vleesmolen (ik koop altijd lamsbiefstuk bij aldi omdat ik niet weet waar ik lamsgehakt in ons dorpje kan kopen) en dan haal ik dat door de molen en dan wordt het gehakt...en lamsbiefstuk van aldi is goed betaalbaar en goedkoper dan lamsgehakt van slager denk ik.

je kunt er een pasta-aanvulling op kopen om zelf pasta te maken en zo nog een aantal ' hulpstukken' ...dus afhankelijk van wat je eisen aan de machine zijn kun je met kitchenaid als je niet meer zou bakken nog wel een paar kanten op....

en hij staat natuurlijk VERSCHRIKKELIJK STOER IN JE KEUKEN!!! ook niet onbelangrijk.wahahahahaha

waar woon je? anders kom je hem een keer testen of ' horen'  bij mij, ik vind hem namelijk qua geluid ' heel netjes en fijn' ,..ik kan er nog naast bellen...geen kwartier, maar even wel...hihihi

Grtls Irene

12

Bij de kenwood mx271 zit gewoon een spatdeksel hoor!!!
Dus daar hoef je het niet om te laten