1

Onderwerp: Bruidstaart na een drama nacht..

Nou de titel zegt het al.. een drama nacht.. mijn jongste dochter nu 3 weken 2 was namelijk opgenomen in het ziekenhuis omdat ze misschien medicijnen van mij had ingenomen...  :nooo  Het is een ondernemend type en ruim het ook altijd op maar...... zaterdagavond wilde ze weer eens niet slapen dus mijn man legt haar in ons bed en gaat naar beneden om koffie te drinken vergeet dus helemaal mijn medicatie die naast mijn bed in een blik staan... 
Na een half uur gaat hij weer naar boven om te kijken en ja hoor.. alle medicijnen er uit!!  Hoe ze dat blik heeft opgekregen is een raadsel maar we moesten dus naar het ziekenhuis en ik zat net roosjes te maken en nog helemaal rood van de kleurstof!!! we moesten een  nacht blijven om te monitoren ter observatie.. met alle toestanden die daar bij horen.. maar dat verhaal zal ik jullie besparen.. uieindelijk bleek ze niks geslikt te hebben en mochten we na een lange nacht naar huis maar... ik moest gister na een nacht niet slapen nog wel even een bruidstaart maken.. gelukkig had ik al wat voorbereid...
http://94.100.122.209/1410650001-1410700000/1410650101-1410650200/1410650169_5_4d0V.jpeg

http://94.100.116.137/1410650001-1410700000/1410650101-1410650200/1410650199_5_AduV.jpeg

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

2

Re: Bruidstaart na een drama nacht..

Gelukkig hebben jullie "voor niets" in het ziekenhuis gezeten, en heeft jullie kleine niets van je medicijnen gegeten. Maar dat je geschrokken bent dat zal een 'understatement' zijn.
En dat je je daarna nog hebt kunnen verzetten tot het klaar maken van je opdrachttaart, petje af.
Knuffel je meissie maar flink, kom zelf goed bij van deze nachtmerrie.

Ik vind je taart mooi geworden

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

3

Dankje! we gaan vandaag hopelijk lekker slapen..;)

4

wat fijn dat je dochter helemaal in orde is. en heel knap dat je toch nog zo'n mooie bruidstaart hebt kunnen maken. :thumb: weltrusten.

5

Ooh wat zullen jullie geschrokken zijn,je hebt een mooie taart gemaakt na alle stress.

6

tjee erg mooi!!

7

Wat een schrik zeg, gelukkig dat met je dochter alles goed was !
De taart is ook prachtig geworden !

Groetjes, Conny

8

Taart is top, maar oh wat een ellende...gelukkig voor niks in ziekenhuis.....maar pfffffff

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

9

Bedankt voor alle lieve reactie's!!

10

Wat een nacht zeg!
En knap dat je nog toch zo'n mooie taart hebt kunnen maken

Ik droom zelfs over taart!

11

net ook nog even het verhaal gelezen. ;) jeetje wat kun je dan schrikken he. gelukkig alles goed afgelopen!!!

12

En heb je de medicatie dan later nog in jullie bed gevonden?

Wij hebben ooit ook met een kind in de nacht bij de dokter op de stoep gestaan omdat hij een stukje lego in zijn neus had gedaan en hij bleef volhouden dat het er nog in zat. Wij zagen niets.
Eh, de dokter ook niet..
Later bij thuiskomst vonden wij het stukje lego toch in de woonkamer waar zoonlief inderdaad een keer geniest had en waarbij het toch weer naar buiten gekomen was maar zijn gevoel zei dus iets heel anders.

...maar bij jullie was het natuurlijk helemaal schrikken omdat dit toch weer om iets anders ging.
Gelukkig  zijn jullie ook voor niets geweest.

Enne....topprestatie...het is een prachtige taart.

13

Oja.. dan voel je je ook wel lullig bij de huisarts.. maar het is ook gewoon lastig met kleine kinderen die kunnen nog niet precies vertellen wat ze wel en niet gedaan hebben.. Laury zei eerst dat ze het niet had gedaan, daarna weer wel.. en daarna.. nee pilletje bah.. van mama mag niet..

We hebben wel een paracetamol in bed gevonden idd... daarom wisten we dat ze de drukstrips open kon krijgen... nu zou een paracetamol niet een ramp zijn, maar er zaten nog andere medicijnen in die echt heel gevaarlijk voor kinderen kunnen zijn dus vandaar dat ik echt geen enkel risico wilde nemen en naar het ziekenhuis ben gegaan.. al moet ik wel zeggen dat ik niet het gevoel had dat ze iets had geslikt maarja.. zoals ik al zei met dat soort dingen neem je geen enkel risico..
Wat ik wel erg jammer vond is dat je gelijk een soort preek krijgt in het ziekenhuis over de gevaren in huis e.d. ik snap wel dat ze dat moeten vertellen, maar ik ben altijd erg voorzichtig en je voelt je op zo'n moment al rot genoeg...

14

ja kan het me helemaal voorstellen. zo hebben wij dat eens gehad met een geurversprijder bij opa en oma thuis. wij hebben zulke dingen niet op kinder hoogte en daar denk je dan gewoon niet bij na als je bij anderen bent. deze stond op de kattenbak inde gang en lucas spoot recht in zijn gezicht wij ook gelijk naar het ziekenhuis. heel trauwma voor het kind omdat hij na veel oor ontstekingen het helemaal niet had op witte jassen(2jaar oud) maar was gelukkig niets aan de hand maar je schrikt zo en je voelt je zo schuldig!! terwijl je indd normal juist op al die dingen let!

15

Je voelt je dan inderdaad al rot genoeg.
...maar voel je niet te schuldig.
Er is  vast niemand die kan zeggen dat er nog nooit iets gebeurd is wat zulke dingen betreft.
En zowel dan heeft het kind vast geen leven door een overbezorgde, betuttelende ouder.  ;)

16

hahaha indd.

17

Overal schuilt een klein of een groot gevaar. De medicijnla zit op slot, maar een wc-blok, dat bedenk je je toch niet? haha... Onze dochter had hem van de wcrand geplukt en er eens lekker in gebeten.

JAKKIE!!!!!!!!!!!

Ach ja, gewoon een flinke plons volle melk naar binnen (is vet en zorgt dat er niets gaat schuimen in dat kleine buikje) en dan is het wel weer goed, maar schrikken doe je altijd.

Mijn hemel!! En ik vond die van mij ondernemend....
Gelukkig komt alles toch weer goed en die bruidstaart, wow!! Die rozen zijn zo mooi!!!

19

Dankje.. ;)

En ja die van mij is mega ondernemend.. kan nog wel een aantal verhalen vertellen... ;)  Maar gelukkig gaat ze eind van de maand oktober naar de peuterspeelzaal... mag al met 2 en 2 maanden bij deze.. joepie! hahaha...
Ze vervelend zich gewoon heel snel en gaat dan van alles uithalen.. dus de psz is een hele goede voor haar!