Onderwerp: Bruidstaart na een drama nacht..
Nou de titel zegt het al.. een drama nacht.. mijn jongste dochter nu 3 weken 2 was namelijk opgenomen in het ziekenhuis omdat ze misschien medicijnen van mij had ingenomen...
Het is een ondernemend type en ruim het ook altijd op maar...... zaterdagavond wilde ze weer eens niet slapen dus mijn man legt haar in ons bed en gaat naar beneden om koffie te drinken vergeet dus helemaal mijn medicatie die naast mijn bed in een blik staan...
Na een half uur gaat hij weer naar boven om te kijken en ja hoor.. alle medicijnen er uit!! Hoe ze dat blik heeft opgekregen is een raadsel maar we moesten dus naar het ziekenhuis en ik zat net roosjes te maken en nog helemaal rood van de kleurstof!!! we moesten een nacht blijven om te monitoren ter observatie.. met alle toestanden die daar bij horen.. maar dat verhaal zal ik jullie besparen.. uieindelijk bleek ze niks geslikt te hebben en mochten we na een lange nacht naar huis maar... ik moest gister na een nacht niet slapen nog wel even een bruidstaart maken.. gelukkig had ik al wat voorbereid...

weltrusten.
jeetje wat kun je dan schrikken he. gelukkig alles goed afgelopen!!!