Onderwerp: cc workshop buurtfeest
Zaterdag is er bij ons op het veldje een burendag. Het thema is 'laat je talent zien'. Nu vroegen ze of ik bv een workshop cc's decoreren kon geven. Ja, dat kan ik wel. Alleen.....nu komen de praktische dingen kijken. Het is buiten en er is geen stromend water. Ik krijg een tent en tafels+banken. Ik heb nog nooit zoiets gedaan en weet ook niet heb ik dit aan moet pakken. Omdat ik geen officiele workshops geef, en ook niet van plan ben om dit te gaan doen, heb ik niet veel rollers en uitrolmogelijkheden . Dit is op te lossen door een paar IKEA-placemats te kopen en een buis in delen te zagen, denk ik. Maar hoe doen jullie dit met het marsepein? Ik wil nl niet dat iedereen met zijn handen aan alle marsepein gaat zitten en dan teruglegt. Geven jullie iedereen een stukje en doe er maar mee wat je wilt? Ik heb geen idee .
Voor mijn 'workshop' zijn trouwens de meeste aanmeldingen . Wel heel erg leuk, maar ook eng.
Oh ja.....Ik heb gehoord dat er gefilmd wordt door het Oranje Fonds omdat ze het thema zo leuk vonden. Ze willen het filmpje dan gaan gebruiken als promotiemateriaal.