26 Laatst bewerkt door Carien (19-09-2011 13:16)

Re: Ik wil zoooo graag 'mooi' rood....

:shh: neem je wel Zeelandia?

dank  :) ....... :shh: ik ben niet verslaafd hoor :nooo  O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

27

Ik wil de zwarte bakels wel van je overnemen hoor.... funcake zwart gaat niet lekker in de sugargun...Zo niet,waar heb jij dan de zwart vandaan?? Want dan koop ik ook snel een emmer zwart.

Bakken is mijn passie!!!

28

Bakels zwart is zwarter dan funcakes zwart :Y Vind funcakes weer fijner werken  :think: Maar als ik de kleuren rood en zwart nodig heb, wordt het vaak Bakels bij mij. Voor de rest Funcakes!

29

Carien schreef:

:shh: neem je wel Zeelandia?

dank  :) ....... :shh: ik ben niet verslaafd hoor :nooo  O-)

ja ik hoor iedereen over zeelandia, dus dat moet goedkomen...hahahaha...
thanks!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

30

Manon-dennis schreef:

Ik wil de zwarte bakels wel van je overnemen hoor.... funcake zwart gaat niet lekker in de sugargun...Zo niet,waar heb jij dan de zwart vandaan?? Want dan koop ik ook snel een emmer zwart.

hey, ik heb nog maar 200 gram ofzo...(hoop verkl...t hihihi).
Maarre, bij annick gekocht, de zwarte bakels.

mijn funcakes gaat wel prima in sugargun heb ik ontdekt..beetje crisco erdoor en aan binnnenkant van sugargun en gaat als een tierelier...bij mij... :Y  :Y

Grtls Irene

31

mitsey schreef:

Bakels zwart is zwarter dan funcakes zwart :Y Vind funcakes weer fijner werken  :think: Maar als ik de kleuren rood en zwart nodig heb, wordt het vaak Bakels bij mij. Voor de rest Funcakes!

en jij krijgt er dan een taart ook daadwerkelijk mee bekleed?? ik namelijk niet....was echt ' drama' ... :s

Grtls Irene

32

Heb net zelf even een emmertje zwart besteld. Heb meteen ook even wit meebesteld...ik had de nieuwe emmer alweer aangebroken. Heb ook 10 kilo mix en 10 kilo cupcake mix gekocht... Heb weer een voorraadje. Maar hoe is het rood nu geworden??? Ben reuze nieuwschierig.

Bakken is mijn passie!!!

33

10kg?? Spoort u wel?? wahahahahahaha....en 10kg CUPCAKEMIX?? bent u wel goed bij uwen hoofd???? hahahahah

en dat mag ik op gaan halen?? 20kg mix, 10kg fondant?? hihihihihihi.....
ik hoop wel dat jij wat kunt met zwarte bakels, dan mag je mij dat uitleggen en voordoen!!!!

rood heb ik gewoon voorgekleurd genomen, had ik nog liggen van funcakes..is dus naar mijn mening niet rood genoeg geworden, maar ontvanger was helemaal happy (en op een zwarte achtergrond lijkt het al gauw rood...)
maarre....ik ga sugarflair kopen, extra rood en ik ga marsepein met fondant mixen en ik ga xmas red van sugarflair kopen en ik ga rode silk dust kopen om te ' poederen en ik ga HOE DAN OOK een keer BRANDWEERROOD uit mijn handen op een taart krijgen!!!!!!!!!!!!! :grr:  :grr:  :s  :s

foto staat nog op toestel, moet ik nog plaatsen...

Grtls Irene

34

Lieverd, de mix is bij de makro vandaan... en de bakels heb ik ergens anders vandaan in de aanbieding. Was een heel stukje goedkoper. Volgende keer weer naar ons vaste adresje!! En dan mag jij het halen..hahaha
Maar als het jou lukt die brandweer rood...dan weet ik hoe ik het moet doen. Om mezelf niet helemaal te ontmoedigen...moet ik een cars taart voor zaterdag klaar hebben. Je raad het al.....ROOD!!

Bakken is mijn passie!!!

35

PFff, nou dan mag jij komende weekend de poging van me overnemen....hahahahaha...

en als het lukt mag je mij vertellen hoe....en laat ff weten hoe je ' gekleurde bakels' het doet, want ik vond het net kauwgom.....

hihihihi

Grtls Irene