Onderwerp: Voor het eerst met ganache!
Mijn eerste met ganache afgesmeerde taart!! Moet nog even oefenen, maar al een stuk strakker dan met botercreme!

Tips zijn welkom 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor het eerst met ganache!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste met ganache afgesmeerde taart!! Moet nog even oefenen, maar al een stuk strakker dan met botercreme!

Tips zijn welkom 
Mooie kleurencombinatie ook!
Mooi gelukt! Met de howto die ik je had gestuurd?
echt helemaal super
Alleen toen ik met mijn warme met er langs ging, bleef ik iets te lang hangen op 1 plekje hahaha
toen kreeg ik een streep 
Het gladmaken van je marsepein gaat ook veel makkelijker op ganache zeg!!
hoi,
zou ik die how to ook mogen? Heb even in de forum howto's gekeken maar zie alleen ' gieten' van ganache..en daar wil ik me niet aan wagen, of is dat hier ook gedaan??
Ziet er idd helemaal strak uit zeg!!!

Mooi! Heb ook wel intresse in de how2 of is het die van youtube? Groetjes fifi
Zou ik 'm ook mogen, ik wil weleens iets anders dan botercreme en de taart ziet er super uit!
Ik weet niet hoe je hier een linkje kan zetten naar een ander topic.. maar voor die how to, moet je anders even zoeken op: de kluts kwijt.. afsmeren met ganache
zo heet het topic waarin kiruiv haar how to heeft gelinkt :-)
Top! Haha, en dat warme mes... Heel herkenbaar!
Voor de liefhebbers is dit de howto van mijn site: klik
Top! Haha, en dat warme mes... Heel herkenbaar!
Voor de liefhebbers is dit de howto van mijn site: klik
bedankt voor je geweldige howto maar kan ik inplaats van puur ook melk of witte chocolade gebruiken? (ik heb zelf een hekel aan puur)
Ohh, dat ziet er echt strak uit! Ik moet toch ook eens met ganache gaat werken..
Groetjes,
Jannet
Dank je wel, kiruiv!!!!

Bedankt!
Ja melk of wit kan ook, maar dan kun je het beste de dubbele hoeveelheid chocolade nemen, of netzoveel gram als de slagroom weegt.
Ik neem hem meteen ook even mee.... Al ging het met mijn mega cupcake ook goed. De taart is super mooi!!! Maar zat je marsepein niet onder de chocolade??? Want dat gebeurde bij mij wel met fondant.
Moet toch ook maar eens ganache gebruiken voor het afsmeren. Dit ziet er echt super strak uit.
Bedankt voor je howto Kiruiv
Ik neem hem meteen ook even mee.... Al ging het met mijn mega cupcake ook goed. De taart is super mooi!!! Maar zat je marsepein niet onder de chocolade??? Want dat gebeurde bij mij wel met fondant.
Nee geen chocolade op mijn marsepein! 
Supermooi geworden en prachtige kleuren gebruikt 
Ook ik mijn taarten dit weekend voor het eerst met de ganache afgesmeerd en jaaaa ben ook zeeeeeer tevreden en ga dat veel vaker doen
Bedankt voor de goede uitleg!!
Wow echt mooi geworden!
En ik ga ook op zoek naar die how to.
Heb me er nog nooit aan durven wagen, maar met dit resultaat als voorbeeld moet ik er misschien toch eens aan gaan beginnen!!
Thnx!
Bedankt voor alle leuke reacties 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor het eerst met ganache!