Onderwerp: Mijn eerste opdrachten...
Goh wat is het spannend dat bakken voor een ander. Vooral wanneer je eerste opdracht een stapel is met kroontje en je dat in fondant met tylose probeert. Ben ik blij dat ik ondertussen gumpaste heb leren kennen
. Dat maakt het boetseerleven toch wel wat makkelijker!!

De tweede is de dooptaart voor mijn zoontje, alleen had ik geen tijd meer voor mijn ventje. In de rapte heb ik de verhoudingen compleet misgeslagen. Op zich wel tevreden, maar kan het bewaren voor zijn plechtige communie.

En ten slotte een stapel voor de buuf. Haar dochter werd 21. Lievelingskleuren bruin en ze houdt van shoppen. Ik had wel nog een vlekje gemaakt met roze kleustof op de tas, En dat vlekje was nog niet opgedroogd met de foto.

Zo ben benieuwd naar jullie commentaar! En tips en trics hoor ik natuurlijk graag. Alvast bedankt voor het kijken.

Is altijd leuk om positieve reactie te krijgen.
Ik heb dus een nieuwe kroon gemaakt maar niet meer rond een fles durven doen, maar in karton een onderstutting gemaakt.. en zo een nacht in de oven. En om de plaatsen waar de kroon had vastgezeten op het karton te verstoppen zijn die banden er op gekomen... 
)
maar komt wel)