yakefrank schreef:Ik vind hem superleuk, vooral het paartje, maar.... De stand van de benen is niet goed.... Hij linkervoet voor, rechtervoet achter en zij ook. Dus niet zij met haar rechtervoet naar voren :.
Tsja, getrouwd met een Cubaan
!
Hihi, nu val ik door de mand! Ik kan helemaal niet dansen...
Ik heb wel een paar introductielessen salsa gehad en ik herinner me daar ook van dat je je voeten zo neerzet als jij zegt.
Maar ik heb deze houding gewoon van een foto nagemaakt:

En er waren meer foto's waarop ze de voeten aan de zelfde kant voor hadden, dus ik dacht dat het wel zou kloppen.
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!
Paola schreef:...niet helemaal tevreden over
Wat een prachtige geweldige taart !!!!! Wow..........
Hoe laat je de poppetjes zo staan? Werk je met prikkers?
Het was zo'n gepruts door die houding en door de kleding (met 1 blote arm/schouder).... en dat is te zien aan de poppetjes, helaas.
Haar linkerbeen is iets dikker dan de rechter en bij hem loopt zijn nek niet helemaal ergonomisch verantwoord.
Er zitten lange prikkers in de (achterste) benen en die lopen door in de taart. Daar staan ze in een holle plastic dowel, gevuld met fondant met tylose.
Liene schreef:Kan ik niet eens een workshopje bij je volgen
Ja hoor, 8 okt geef ik een workshop. In Verona......
izzy82 schreef:wat is je geheim om die zo megastrak te krijgen!?
Hoe ik precies bekleed heb ik al vaker uitgelegd, maar nu heb ik een andere tip: MARMEREN!!
haha, meestal zijn mijn taarten wel strak, maar bijna altijd is er wel ergens een mini-oneffenheid onderaan (en dat is dan de achterkant van de taart
)
Maar deze keer niet! Helemaal perfect.
En de vorige keer dat me dat gebeurde was bij deze taart:

En dat was ook de vorige keer dat ik heb gemarmerd! Dus..... dat is mijn nieuwe 'geheim van de chef'