1

Onderwerp: Voor de inauguratie van een dansschool

Voor het feest ter ere van de opening van een dansschool (salsa, bachata, enz) mocht ik een taart maken. De twee eigenaren van de school moesten erop in het outfit dat ze op het feest dragen. Verder kleuren van de flyers en Cubaanse muziekinstrumenten.

En dan zo klein mogelijk, want het was meer symbolisch bedoeld. Ze maken zelf heel veel hapjes voor de gasten en de taart eten ze later thuis met de familie op.

Gevuld met chocolade bc en aardbeienjam.

http://94.100.121.51/1408750001-1408800000/1408789901-1408790000/1408789912_5_3LC5.jpeg

2 Laatst bewerkt door carol (16-09-2011 14:50)

Re: Voor de inauguratie van een dansschool

wauw ,Lori wat gaaf weer je boetseersels,die beentjes SUPER :thumb:  :thumb:  :thumb: ,respect hoor  :Y ,vind dat zooooo moeilijk om ze te laten staan,ben al blij als het redelijk rechtop blijf zitten  :lol: en niet als dronken droppy onderuit zakken.
taartgroetjes Carla

Jeetje wat mooi zeg!

4

Wow ik sta elke keer weer te kijken van je geweldige boetseersels!

5

helemaal top :thumb:  :Y
(zei ze jaloers)

groetjes Colinda   mijn motto : bijzonder feest , eigen taart
                              www.bijzondertaartje.nl

6

Supermooi! Gemarmerd vind ik normaal niet zo leuk, maar bij deze taart juist wel!

Jij krijgt ook altijd originele opdrachten zeg.

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

7

Riekele schreef:

Supermooi! Gemarmerd vind ik normaal niet zo leuk, maar bij deze taart juist wel!

Jij krijgt ook altijd originele opdrachten zeg.

Ik vind gemarmerd meestal ook niet leuk. Het is ook al meer dan een jaar geleden dat ik dat had gedaan. Maar de flyer was ook zo, dus toch maar gedaan. Uiteindelijk vind ik het ook wel leuk staan zo.

En ik krijg idd vaak originele opdrachten, en daar ben ik blij mee. Dit vond ik leuk om te doen, maar ik vond de poppetjes deze keer erg moeilijk. Door de houding (makkelijkste salsa houding die ik kon vinden) en de kleiding.
Ben d'r ook niet helemaal tevreden over, maargoed.

8

wow wat een gave taart!! super geboetseerd!! de taart zelf is ook erg leuk! die trommels :thumb:

9

Super, wat staan ze leuk in de salsa houding. Lijkt me wel lastig, om ze zo netjes te laten staan, bij mijn wankelen ze altijd een beetje...

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

10

Niet helemaal tevreden over..... AAAHHHHH!!!! Wat moeten wij dan wel niet denken van onze eigen taarten??? :P

"Cut my pie into four pieces, I don't think I could eat eight." Yogi Berra

11

Wat een gave taart! En geweldig geboetseerd, zeker dat paartje dat zo mooi rechtop staat. :thumb:

12

...niet helemaal tevreden over  :s
Wat een prachtige geweldige taart !!!!!  Wow..........
Hoe laat je de poppetjes zo staan?   Werk je met prikkers?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

13

Echt prachtig geboetseerd. Dat doe ik je niet na!

14

Wat maak jij toch altijd geweldige taarten..En ik ben altijd zo weg van je boetseersels, prachtig!
Kan ik niet eens een workshopje bij je volgen?

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

15

Wat een strakke en geweldige taart! Dynamiek straalt er vanaf zeg! En wat ben ik jaloers op jouw boetseerkunsten. Zo knap hoe je dat doet iedere keer. Kun je niet eens een how to plaatsen?  O-)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

16

Wauw, wat kan jij geweldig boetseren ! Ik ben ernstig jaloers ! :D

17

..... even mijn kin oprapen.

Wat een super-mooie-gave-toptaart!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

18 Laatst bewerkt door leonietje (16-09-2011 19:28)

Ooooh wow, wat een super danspaartje!! :think:  Vind het zo knap dat je ( net als bij je handballertje) die bewegingen van de lichamen zo knap kan boetseren. :thumb:  Heel mooi ook het gevlamde fondant, past zo goed bij dit thema!! :Y

Na ja, lees net dat jezelf niet helemaal tevreden bent....gekkie!!! :lol:  Hoezo perfectioniste??? :D

19

Geweldig :thumb:

groetjes elfje elly

WAUW!!!!!!!
Echt helemaal super.

21

Ik ben en blijf fan van jou taarten....super :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

22

Prachtig  :thumb: Er zit zelfs swing in de poppetjes  :) en de taart is zo strak!!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

23

oh my God wat een geweldige taart, die poppetjes! en dan de taart zelf, wat is je geheim om die zo megastrak te krijgen!?

24

Ik vind hem superleuk, vooral het paartje, maar.... De stand van de benen is niet goed.... Hij linkervoet voor, rechtervoet achter en zij ook. Dus niet zij met haar rechtervoet naar voren :.

Tsja, getrouwd met een Cubaan :)!

Jacqueline

25 Laatst bewerkt door Lori (18-09-2011 07:12)

yakefrank schreef:

Ik vind hem superleuk, vooral het paartje, maar.... De stand van de benen is niet goed.... Hij linkervoet voor, rechtervoet achter en zij ook. Dus niet zij met haar rechtervoet naar voren :.

Tsja, getrouwd met een Cubaan :)!

Hihi, nu val ik door de mand! Ik kan helemaal niet dansen...

Ik heb wel een paar introductielessen salsa gehad en ik herinner me daar ook van dat je je voeten zo neerzet als jij zegt.

Maar ik heb deze houding gewoon van een foto nagemaakt:
http://94.100.118.81/1409750001-1409800000/1409762001-1409762100/1409762056_5_b8zi.jpeg

En er waren meer foto's waarop ze de voeten aan de zelfde kant voor hadden, dus ik dacht dat het wel zou kloppen.

Bedankt iedereen voor de leuke reacties!

Paola schreef:

...niet helemaal tevreden over   
Wat een prachtige geweldige taart !!!!!  Wow..........
Hoe laat je de poppetjes zo staan?   Werk je met prikkers?

Het was zo'n gepruts door die houding en door de kleding (met 1 blote arm/schouder).... en dat is te zien aan de poppetjes, helaas.
Haar linkerbeen is iets dikker dan de rechter en bij hem loopt zijn nek niet helemaal ergonomisch verantwoord.

Er zitten lange prikkers in de (achterste) benen en die lopen door in de taart. Daar staan ze in een holle plastic dowel, gevuld met fondant met tylose.

Liene schreef:

Kan ik niet eens een workshopje bij je volgen

Ja hoor, 8 okt geef ik een workshop. In Verona......

izzy82 schreef:

wat is je geheim om die zo megastrak te krijgen!?

Hoe ik precies bekleed heb ik al vaker uitgelegd, maar nu heb ik een andere tip: MARMEREN!!

haha, meestal zijn mijn taarten wel strak, maar bijna altijd is er wel ergens een mini-oneffenheid onderaan (en dat is dan de achterkant van de taart   ;)  )

Maar deze keer niet! Helemaal perfect.

En de vorige keer dat me dat gebeurde was bij deze taart:
http://94.100.124.152/994750001-994800000/994768301-994768400/994768390_5_uGeW.jpeg

En dat was ook de vorige keer dat ik heb gemarmerd! Dus..... dat is mijn nieuwe 'geheim van de chef'  :lol: