1

Onderwerp: Iemand ervaring met de Moulinex Masterchef QA402 ???

Ik kan op internet niet 1 review vinden over deze mixer  :/
Er is ook geen winkel in de buurt die hem op voorraad heeft en ik ben echt benieuwd of hij goed is?!

Wie heeft 'm of weet er meer van?

Hieronder een linkje van de betreffende Moulinex:

http://www.kieskeurig.nl/keukenmachine/ … et/956174/

2

Re: Iemand ervaring met de Moulinex Masterchef QA402 ???

ben erg benieuwd!
hou het even in de gaten!

3

Ja, maar ik ben bang dat niemand er een heeft  :/
Krijg totaal geen reacties!
En op internet kan ik er ook echt helemaal niks over vinden :nooo

Beetje vreemd  :/

4 Laatst bewerkt door _Miranda (13-12-2011 11:22)

Heb je dit apparaat al gekocht?

Want ik wil zit er ook na te kijken om deze te kopen..

5

Ik heb hem gekocht bij van den borre in Schoppingcenter in Wijgegem.
ik ben heel content met de keukenrobot, kan er alles mee: deeg kneden, hakken , fijn raspen.

6

Ik zat ook al op internet te kijken naar dit apparaat! Heb maar liefst 1 review gevonden:

Wij hebben dit gekocht als verjaardagscadeau voor mijn moeder. Of je nu een cake wilt bakken, pizzadeeg wil maken of hem gebruiken als keukenrobot, de moulinex doet het allemaal zonder problemen. Mijn moeder is er zeer tevreden van en wij ook: wij hebben zelden zoveel cake en taart gegeten!

Bron: http://www.keukenmachineshop.nl/review/ … bruik.html

Maarja, dat is nogal een vrij algemene review. Geen idee waarom de moeder 'm zo fijn vind en wat zij er allemaal mee kan klaarmaken (of nog beter om te weten: wat ze er niet mee kan klaarmaken!)

Overigens denk ik dat ik voor de prijs (goedkoopst op internet is 160 euro) nog wel een gok durf te wagen voor deze machine! Wat mij er daarnaast ook in aanspreekt is dat je er ook mee kan raspen en snijden. Scheelt voor het overige kookbezigheden weer een apparaat.

Heeft een van jullie al de gok gewaagd?

@dolfijn33 De Moulinex bevalt dus goed? Wat lukt er allemaal wel of juist niet mee?