1

Onderwerp: nauwkeurige keukenweegschaal

Ik ben op zoek naar een goede nauwkeurige keukenweegschaal.
Mijn oude vertrouwde is net uit de kast gevallen en doet het niet meer (printplaat gebroken). Nu heb ik wel een reserve van de Lidl, maar die vind ik niet fijn, die weet nooit hoeveel het nu exact is en blijft verspringen.
Wat voor een gebruiken jullie en bevalt deze?

2

Re: nauwkeurige keukenweegschaal

Ik heb deze van merk Soehnle en bevalt me super:

http://www.factoryprices.nl/images/huishoudelijk/keukenapparaten/keukenweegschalen/Soehnle%2065105%20keukenweegschaal.jpg
Destijds bij Blokker gekocht, maar is ook via internet te krijgen

ok ga ik 's kijken bij blokker, bedankt!

4

Ik heb ook een soehne...ideaal!!!!

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

5

Ik heb dezelfde, werkt inderdaad super!

6

Hier ook een Soehnle. Geweldig ding  :Y

~ Never waste a good crisis... ~

7

Wij hebben eentje van Tupperware (gekregen bij een party) en deze werkt heel goed.

8

ik droom al jaren van een ´nieuwe ouderwetse´ á la Berkel, niet té groot, wel heel mooi.
heb nu zo één met losse schaal erop, weet de naam niet, Wesco heeft dat model ook, weegt prima.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb er al meerdere versleten of ze werkten niet goed. Heb er nu eentje van philips maar die blijft ook steeds verspringen. Ik denk dat ik ook maar eens bij de blokker ga kijken dan.

Iemand enig idee wat zo'n soelne kost?

10

Jennifer Sarah schreef:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb er al meerdere versleten of ze werkten niet goed. Heb er nu eentje van philips maar die blijft ook steeds verspringen. Ik denk dat ik ook maar eens bij de blokker ga kijken dan.

Iemand enig idee wat zo'n soelne kost?

Staat me bij dat ik iets van €20 er voor heb betaald

hoelang heb je hem al als ik vragen mag? die van mij houden het nooit meer dan een jaar uit terwijl ik ze niet zo vaak gebruik

12

Ik heb de WS86 van Inventum. Ik gebruik hem heel vaak, één van de beste aankopen in mijn keuken! Het voordeel is dat hij compact is. Het grote nadeel is dat het display niet afleesbaar is als je er iets groots op zet dat aan de zijkanten uitsteekt.

13

Jennifer Sarah schreef:

hoelang heb je hem al als ik vragen mag? die van mij houden het nooit meer dan een jaar uit terwijl ik ze niet zo vaak gebruik

Zie het nu pas.... sorry
Al een paar jaar....