Onderwerp: Hulp gevraagd bij bruidscc en aansnijtaartje
Hallo,
28 oktober a.s. ga ik trouwen en ik heb me voorgenomen om zelf cc te gaan maken met een klein aansnijtaartje. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ik heb mix van funcakes gekocht en rolfondant (daar heb ik tijdens 2 workshops mee gewerkt) Verder botercreme en suikerbakkerspoeder. Ik wil de cc en de taart vullen met lemoncurd en/ of champagne botercreme.
Hoop dat de cc een beetje goed uit de combimagnetron komen want ik kan ze niet in een blik doen, heb het getest en het was helemaal mis gegaan...
Het liefst doe ik zo veel mogelijk van te voren en zou ik de taart en cc van te voren willen maken en invriezen. Volgens mij kan dat met de taart prima maar hoe zit het met complete cc? Het liefst maak ik ze namelijk op en doe ze dan in de vriezer. Kan dat of moet ik perse cc en decoratie los bewaren?
En tot slot, ik bak nog niet zo lang en heb nog niet een complete uitzet. Hoe kan ik zonder het hele alfabet mooie letters als decoratie op de taart maken, ik las iets over icing maar heb daar nog nooit eerder van gehoord...
Verder ben ik sowieso nog op zoek naar een mooie rozenmould en een mooie docoratiemat voor een patroon, dat lijkt meteen al heel wat.
Verklaren jullie mij voor gek met dit project zoals mijn a.s. man of moet het wel goed komen, daar ga ik zelf vanuit
Tips zijn in elk geval erg welkom!!