Onderwerp: speculoosvulling was niet lekker
Ik heb een taart gemaakt met speculoosvulling. Ik heb slagroom (200ml) geklopt en ik heb daarbij gemalen speculooskoekjes (1/3 van het pakje). Maar ik vond het niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » speculoosvulling was niet lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een taart gemaakt met speculoosvulling. Ik heb slagroom (200ml) geklopt en ik heb daarbij gemalen speculooskoekjes (1/3 van het pakje). Maar ik vond het niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar
Tja, smaken verschillen he.
Ik heb hem nog nooit gemaakt, maar ik ben sowieso geen fan van speculoos.
sommige mensen zullen het wel heel lekker vinden. zelf vind ik speculaas heel lekker, maar niet in een taart.
net als bokkenpootjesvulling. vind er echt niks aan.. geef mij maar chocolademousse of zo.
zelf vind ik speculaas heel lekker, maar niet in een taart
Vind ik ook. Maar inderdaad, smaken verschillen. Wat de één heerlijk vindt, vindt een ander totaal niet lekker. Laat het je in ieder geval niet van weerhouden om nieuwe smaakjes uit te proberen. (Of probeer het eerst uit op een minitaartje!)
probeer de pasta eens en dan met botercreme
Volgende keer eerst proeven voor je het in de taart doet? Kun je alsnog een alternatief gebruiken
Dat ook idd
ik heb bokkenpootjescreme gemaakt met slagroom en vond er niets aan...sorry...
toen bokkenpootjes door de botercreme (van de mix) en die was geweldig!!
Ik vond de structuur ook veel prettiger dan met slagroom.
Dus zal idd wel met smaak en voorkeur te maken hebben.. , dus probeer het eens met speculoos en botercreme...
en ook bastognekoek door botercreme gedaan, was ook lekker!.
dus misschien heb jij dat ook, dat je met slagroom gewoon niet lekker vindt....hihihi.
Ik denk ook dat de slagroom te nat is om er koekjes doorheen te doen. Wanneer ik bv schuddebuikjes in een vulling doe doe ik dit altijd door de bc (van mix) . Ik zou het dus een keer proberen met bc
ja maar de recepten hier zijn met slagroom...dus het is ook ieder zijn smaak...gewoon testen en dan besluiten of het een succes is en evt iets anders proberen...hihihi, bc is voor mij DE oplossing...
ik vond bc met speculoospasta ook niet lekker hoor
had een raar nasmaakje
zal het zelf niet meer gebruiken
Ik ga het met botercreme uit proberen. Bedankt voor de tips.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » speculoosvulling was niet lekker