Onderwerp: super trots op bruidstaart à la Maisie Fantasy
Voor de eerste keer met icing op een taart gewerkt; het viel me echt mee! zat er wel voor te bangen; maar het meeste werk zat hem in het af tekenen waar de bolletjes moesten komen..
Bruidspaar wilde persé dit paartje bovenop, vind hem zelf niet echt wat... maar ze vierden de dag nog een keer in het buitenland en wilden het paartje er daar ook op zetten.
Ik zat te balen bij het in elkaar zetten, want ik merkte toen pas, dat de rozen niet groot genoeg waren! Gelukkig had ik het piepschuim ook bekleed, want zo viel het niet al te erg op...
Kreeg complimentjes van het restaurant en de fotograaf , maar wie kan mij vertellen; ik had de lintjes met dubbelzijdig plakband (tapijttape) vastgeplakt, maar dat begon later los te laten...
Goed, genoeg gekletst:

Vulling van boven naar beneden:
BC+ amandel
BC+ aardbei
BC+ stroopwafel
BC+ kers
Schroom niet om commentaar te geven; ik kan er alleen nog maar van leren!!
Ik vroeg mij al af waar die bleef, je had bij Jol al geschreven ik ga de foto's plaatsen, ik zoeken.......... geen foto's nu dus wel.
leuk met die dotjes, Dot
)
, maar het is het wachten waard! Plaatje om te zien. Jammer van de rozen inderdaad, maar het zou ook zomaar de bedoeling kunnen zijn: het blijft een mooi geheel.