1

Onderwerp: Nieuwe kitchenaid beschadigd uit doos??

Sinds gisteren middag ben ik de trotse eigenaresse van een kitchenaid artisan. Natuurlijke helemaal happy hier mee en had ook al alle spullen in huis om gelijk aan de slag te kunnen. Maar nu pakte ik hem uit en er zaten aan beide kante krassen in meerdere kleine krasjes als je er met je nagel over heen gaat voel je het echt zitten en boven op zit ook een licht soort schram/kras!!
Nu is mijn vraag het is niet heel erg in het zicht dus zouden jullie terug gaan?

Het zijn echt kleine krasjes maar toch! Ben ik nu een erge zeikerd als ik terug ga naar de winkel?

Groetjes Ilse

Re: Nieuwe kitchenaid beschadigd uit doos??

Hoi,

Nee dat vindt ik niet. Het is best een bedrag dan mag je toch ook verwachten dat wat je koopt er goed uit ziet. Als je je er nu al aan ergert, dan blijf je dat doen.
Ik zou gewoon terug gaan en om een andere vragen. Daar heb je recht op.

3

Ja  ik zou terug gaan, het is een dure aankoop waar je denk ik heel erg blij mee bent, maar hij moet wel in orde zijn.

4

Eens!!!, tgaat niet om een pak melk wat over datum is.... ;)

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

Dankjullie wel voor jullie snelle reactie's!  :thumb:

Heb hem expres ook nog niet gebruikt en ik dacht ook het is zo een duur & mooi apparaat wat ik al zo lang wou dat ik het echt zonde vind want zou namelijk zelf echt heel zuinig op zijn qua  beschadiging  enz!

Tnhx voor het mee denken ik ga terug! ik laat jullie even weten wat ze hebben gezegd en dat ik hopelijk een nieuwe heb ;) .

Groetjes Ilse