Onderwerp: 5 hartverzakkingen later........... toch blij
de 1e keer dat ik deze taart zag dacht ik al 'die wil ik maken ', maar ja...
Vandaag hebben we een uitje met de buurt en dat was mijn kans om deze taart te maken, want waar laat je anders taart voor 40 personen?
Met grote dank aan Colette voor haar beschrijving en ook dank aan KarenAnne, voor het (superkleine) swirltje
Toen ik 'm vanmorgen uit de kast haalde (om het onderbord nog te versieren), toen viel de taart ....op z'n tuit
Echt hoor, in de voorbereiding was er al veel mis gegaan (er stonden 4 taarten op de planning en zo meer) en dan nu nog dit, echt hoor.....
Maar goed, zo goed en zo kwaad de boel gefatsoeneerd (gelukkig was de voorkant redelijk intact gebleven); de taart is wel veel schever dan eerst, dus ziet er wel spectaculairder uit Hij staat nu op een scheve plank in de kast. Duimen jullie mee dattie vanmiddag nog rechtop staat?
Oh ja, foto van na de val (want ik had er nog geen )
en de achterkant
foto weggegooid
Citroen-mascarponecake, 3x lemoncurd, 2x aardbeiensaus, afgesmeerd met bc met lemoncurd, bekleed met fondant
Stroopwafelcake (recept van hier ), 1x melkchocganche, 2x dulce de leche, afgesmeerd met melkchocganache, bekleed met marsepein
Chocoladebiscuit, 1x Sweet Orange, 2x sinasappel-passievruchtcrème, afgesmeerd met melkchocganache, bekleed met marsepein
Wat vinden jullie ervan?