1

Onderwerp: I'm dreaming of a white...

... nee niet van een "white Christmas". Maar van een klein wit met zwart bruidstaartje. Omdat ik nog in een rolstoel zit ivm een gebroken middenvoetsbeentje (mag er niet op staan), taart ik bijna niet. En al helemaal geen grote taarten of stapels. :nooo
Maar dit kleine bruidstaartje stond al in mijn agenda en durfde ik wel aan. Was alleen voor het bruidspaar om aan te snijden.
Heb zowaar weinig last gehad van het weer. Alleen de swirls werden wat zachter terwijl ze toch een paar dagen hebben kunnen uitharden. :/
Hij is gevuld met champagne meringure creme en frambozen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z7FKJTHJ.jpg

2

Re: I'm dreaming of a white...

Lief en elegant! En ondanks dat het een klein taartje is, lijkt het me alsnog lastig om in een rolstoel te taarten, mijn respect! En natuurlijk beterschap.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Hey Miranda,

Leuk taartje, lekker chique :Y

Hoe gaat het verder met jou? Moet je nog lang? :think:

Groetjes

4

jol_nda schreef:

Groetjes

Lief dat je het vraagt, dank je wel. De pijn in mijn voet blijft nog  aanhouden. Als ik mijn been een tijdje naar beneden houd of ik probeer voorzichtig op mijn voet te staan, dan worden mijn tenen heel dik. En inmiddels worden een aantal tenen blauw. Het schijnt erbij te horen volgens de gipskamer in het zh. :/
Dit gips blijft nog tot eind september zitten en de kans is groot dat er daarna nog een keer gips omheen komt. Dus voorlopig kan ik even vooruit. :lol:

5

Wat een lief taartje! Het uitharden lukte ook niet bij mij dank zij het vochtige weer. Niet echt fijn voor ons als taartenbaksters  :nooo

6

MirandaB schreef:
jol_nda schreef:

Groetjes

Lief dat je het vraagt, dank je wel. De pijn in mijn voet blijft nog  aanhouden. Als ik mijn been een tijdje naar beneden houd of ik probeer voorzichtig op mijn voet te staan, dan worden mijn tenen heel dik. En inmiddels worden een aantal tenen blauw. Het schijnt erbij te horen volgens de gipskamer in het zh. :/
Dit gips blijft nog tot eind september zitten en de kans is groot dat er daarna nog een keer gips omheen komt. Dus voorlopig kan ik even vooruit. :lol:

Ja maar je gaat er roch ook niet op staan hahaha, ze doene r niet voor niks gips om :nooo

Kalm aan meid... :thumb:

7

jol_nda schreef:

Ja maar je gaat er roch ook niet op staan hahaha, ze doene r niet voor niks gips om :nooo

Kalm aan meid... :thumb:

Je hebt ook gelijk hoor. Maar het is inmiddels bijna 3 weken geleden en het heeft voor mij weer lang genoeg geduurd. ;)  Maar omdat het botje dus geheel doormidden is, gaat het effe duren.
Nogmaals bedankt voor je belangstelling!

8

Dank jullie wel voor de reacties. :)

9

mooi strak bolletje in dat zwart wit :Y