Onderwerp: Vierlaagse bruidstaart in wit en rood
Durf de foto's hier bijna niet te plaatsen tussen al die mooie creaties, maar ik doe het toch maar want dit was een taart vol leermomenten.
Een bestelling voor een bruidstaart voor vrienden van een collega. Vandaag zijn ze getrouwd en gisteren heb ik er 8 uur onafgebroken aan gewerkt. 's Avonds 60 km met mijn taartmaatje
naar de trouwlocatie gereden om de taart op te bouwen, en toen bleek dat ik het bovenste taartje vergeten was
aaaaargh! Terwijl ik alles goed voorbereid had, lijstjes gemaakt, balen dus.
Vanmorgen vroeg weer teruggegaan om de taart af te bouwen, want gelukkig was het feest pas vanmiddag. Het zat ook al niet mee met dat plakkerige weer en gelukkig had ik reserve-bloemen gemaakt, want enkele braken direct af als ik ze op de taart plakte.
Vulling naar wens van het bruidspaar: aangevette slagroom, tiramisu met geraspte pure chocolade, en een chocolademousse van bonbonbloc puur truffel. Op eigen initiatief nog een mini-taartje erbij gemaakt zonder de tiramisu, want er zit immers drank en rauw ei in de tiramisuvulling.
En vandaag (31 maart) dan eindelijk de foto's van de fotograaf ontvangen, met daarop een beter resultaat dan mijn eigengemaakte foto's vanuit de koeling. Ik laat ze toch nog even zien, want hierop komt de taart mooier tot zijn recht.
De taart:

De taarttopper:

Het bruidspaar:

Ze lieten me nog weten dat de taart heerlijk was en dat ze voor hun eerste jubileum zeker weer iets gaan bestellen! Altijd leuk om te horen.
Bedankt voor het kijken!
Linda.