sil schreef:het staat nu af te koelen. Heb 1 schaal gemaakt van melkchocolade en 1 van witte choco. Nu ziet het er goed uit. Heb de slagroom in de pan verwarmt ( gewoon de zelfde room als anders) en het op de choco gegoten. Nu dus een kwestie van heel veel geduld tot het voldoende gekoeld is.
Die pijn in mijn bekken ben ik wel gewend. Komt al 15 jaar met regelmaat terug. Ik wissel wel wat af tussen staand en zittend werken. Wilde nu toch graag de ganache proberen omdat dit voor taarten voor mijn eigen kids is. Kunnen we eerst zelf proeven voordat ik het anderen aanbied.
Maar nu zat ik me te bedenken...dit is wel duurder dan botercrème natuurlijk. Berekenen jullie hier extra voor?
Zou het dan aan de chocolade liggen???? Ik gebruik gewoon die van Markant. Bij de Coop hebben ze geen andere witte chocolade...
Jeetje wat lastig dat je dit vaker terug krijgt!
Ik reken er zelf niets extra's voor, maar wel als met Toblerone ganache wil of Daim of een andere Luxe chocolade ganache wil.
Ik heb aan 200 gram chocolade genoeg en reken dan de prijzen van de chocolade extra.
Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs, Ricky