1

Onderwerp: Stapeltaarten in de koelkast??

Ik hoop dat ik hier goed sta met m'n vraag...... Al een tijdje vraag ik me af hoe jullie al die prachtige taarten toch in de koelkast krijgen gestauwd!! Een 'enkel' taartje krijg ik er nog wel ingeschoven, maar ik zou niet weten hoe ik een stapeltaart erin moet krijgen. Dan zou ik sowieso 'planken' weg moeten halen.... Heb ik nou zo'n kleine koelkast thuis? Of heeft iedereen heer gewoon een extra/2e bakkoelkast tot z'n beschikking? Ik had al geopperd een oud koelkastje in de schuur te zetten, maar daar wil manlief niets van weten  :mad:  Hoe doen jullie dit toch???

2

Re: Stapeltaarten in de koelkast??

Ik heb inderdaad een 2e koelkast in de schuur..... en die moet ik dus regelmatig verbouwen  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Uh, ik haal gewoon de planken er uit...

En sommigen hebben een tweede koelkast.

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

Yep, tweede koelkast! Zou em ECHT niet kunnen missen!  :nooo

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Ja hier ook 2e koelkast :D

6

Ja hier ook een 2e koelkast. Ik zou het zo al niet redden met 1 koelkast. Moet dus ook regelmatig de 2e koelkast verbouwen.

Mocht er 1 kapot gaan komt er zeker weer een voor in de plaats. ;)

Sterkte met je man overtuigen!

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

7

Hier ook een 2e koelkast en binnekort ook een 3e  O-)

8

Ik kon me inderdaad ook niets anders voorstellen.... Mmmm... toch maar gaan doorzeuren over die 2e dan maar  O-)

9

ik heb ook een ouwetje op de deel staan (soort schuur ;) ); die gaat alleen aan wanneer ik taarten maak, dus met verbruik valt het wel mee  O-)  ;)  (ik weet niet waarom man het niet wil;  :think: of heeft het met de in beslag te nemen ruimte te maken? dan wordt het  :s )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10 Laatst bewerkt door Esther1980 (06-09-2011 19:35)

Hiero ook een 2e, die overigens gewoon uitstaat als ie niet gebruikt hoeft te worden, ;)  en ja ook een 2e diepvriezer voor het biscuit en aanbiedingen die ik insla :)

Wellicht even op mp. kijken, soms staan ze ook wel bij gratis op te halen. Hoewel hij natuurlijk wel netjes moet zijn.....

11

:shh: ja, die wil ik ook :Y  :shh:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

ik heb toevallig een hele grote koelkast, van de grond tot bovenaan het plafond. eentje van 8 lagen.
paar plankjes eruit en dan kunnen de taarten zo erin.

13

Ik heb ook een 2e koelkast in de schuur staan. Een hele grote, waar ik met gemak 3 3 laags stapeltaarten in kwijt kan. Ik zou ook niet meer zonder kunnen hoor!  :D

Groetjes San

14

Ja, hier ook plankjes eruit halen en de boel wat herschikken om plaats te maken. Gelukkig is het altijd maar voor een dagje of max 2 dagen want taarten die in de koelkast moeten, kan je nooit lang op voorhand maken...
en aangezien mijn taarten meestal rond het weekend worden opgegeten en onze koelkast tegen vrijdag altijd erg leeg is, heb ik tot nu toe geen problemen gehad  ;)

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

15

Ik heb meestal bestellingen die op 1 plank passen, maar anders is het idd plankjes verwijderen en minimaal boodschappen doen..

16

Hier ook een tweede koelkast! Ideaal!

Miruna's Cakes te Helmond

17

Ik ben van plan een extra mini koelkastje te kopen waar als het goed is een 3 laagse stapeltaart in past en verder niks.
Dan hoef ik me niet meer zoveel zorgen te maken dat manlief en kinderenlief met de pakken melk ed. tegen de taart aan komen als die in de koelkast in de keuken zou staan (ik word al half hysterisch als er een taart in staat en ik ze aleen maar richting de koelkast zie lopen... :s )

Life is what you bake it.

18

Als ik al een stapeltaart maak, gebruik ik vullingen die niet in de koelkast hoeven, dus heb daar geen koelkast voor nodig.

19

Ja, in de 'gewone' koelkast heb ik al een keer gehad dat dochterlief (2 jaar) de deur opentrok en zei "ooooh, wat een mooie taart" en vervolgens haar vinger erin stak  :nooo

Ik blijf zeuren, maar ik ben bang dat het er niet van gaat komen. Misschien moet ik me dan toch maar verdiepen in vullingen die buiten de koelkast houdbaar zijn......

20

Planken er uit en de koelkast herinrichten (alle frisdrank er tijdenlijk even uit).

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

21

fruitcake schreef:

Als ik al een stapeltaart maak, gebruik ik vullingen die niet in de koelkast hoeven, dus heb daar geen koelkast voor nodig.

Zo doe ik het ook  :Y . En proberen zo te plannen dat ze op het laatst gestapeld worden...

22

Hihihi, ik moet lachen in mezelf, als ik iets wil (en het is niet te duur) dan schaf ik het vaak al aan zonder dat ie het weet Slecht ben ik he  :o )

gr seija

back in the world of baking !!

23

hahaha, dat doe ik ook met veel kleine bakspulletjes, maar ik denk dat dat met een koelkast niet zo makkelijk lukt  :lol:  :lol:  :lol:

24

Ik zal wel een raar huwelijk hebben, als ik iets zie wat nodig is of handig en we kunnen t betalen dan koop ik het, nooit gezeur thuis.
Soms overleg ik, maar zolang manlief thuis komt en zegt oh ja kijk, ik heb een scooter.....???? En waarom dat dan????  :think:  :lol: ....
We hebben 'wielen' zat...hij auto en ik klein auto plus fietsen....

Maar goed als ik dan een nieuwe koelkast voor schuur zou kopen....dan zal ik hem ook niet horen...ja heeeel even als hij hem neer mag zetten....wjahahahahahahaha...

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

25

Ilucya schreef:

Ik zal wel een raar huwelijk hebben, als ik iets zie wat nodig is of handig en we kunnen t betalen dan koop ik het, nooit gezeur thuis.

Hier net zo hoor.  :Y  Nou ja afgezien van het onderdeel huwelijk dan.  :lol:

Sinds afgelopen kerst heb ik een koelkast van 1.80 hoog, moet er een stapel in, dan trek ik er gewoon een plank uit. Pas bij een stapel van 4 komen onze eigen boodschapjes een beetje in het gedrang.  :)

Mocht ik in de toekomst veel meer taarten maken dan zou ik wel een extra koelkastje overwegen.

~ Never waste a good crisis... ~