Onderwerp: (feedback) Spelen met mijn nieuwe "speelgoed"
Gisteren nieuwe molds ontvangen, dus als een klein kind kon ik het niet laten om gelijk te gaan proberen.
De medaillonset vond ik een heel gepriegel om ze er heel uit te krijgen. Pffft. Vannacht afgedekt met een bakpapier op het aanrecht laten drogen met het idee vandaag een taart te bakken, de dingen goud te verven en de taart te decoreren. Maar... de hond was eerder in de keuken dan ik; hap, slik, weg. Dus kon vanmiddag opnieuw beginnen. Gaat de bel en jat hij ze me voor de 2e keer. Grrrr! Dus een 3e poging (de hond toen maar in zijn bench gestopt voor de zekerheid). Zonder mijn dief in de buurt, kon ik eindelijk verder.
Taart is gevuld met lemoncurd, banketb.room en citroenbavarois.

Afgelopen maandag voor het eerst een plooientaartje gemaakt omdat mijn vriendin met haar pasgeboren baby op visite kwam. Heeft een heel verhaal maar dat zal ik jullie besparen hier.
Kapsel is voor de 1e keer de chocolade genoise volgens het recept van de site van Suuz (volgens mijn kids is dit de lekkerste taart ooit)
Gevuld met chocolademousse en bitterkoekjescreme.
Graag op- en aanmerkingen. Mag echt keiharde, ongezouten kritiek zijn. Daar leer ik alleen maar van. Dus al vind je hem technisch heel slecht, gewoon zeggen ajb! Zijn immers pas mijn taartje 13 en 14.
Taartgroeten, Esther