Re: Shaun the sheep.... wat een project
Wat een toptaart!
Ik heb meteen een Shaun-melodietje in m'n hoofd.
Supergaaf gedaan!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Shaun the sheep.... wat een project
Wat een toptaart!
Ik heb meteen een Shaun-melodietje in m'n hoofd.
Supergaaf gedaan!
geweldig!
Ik na alle berichten alleen nog maar keer een WAUW aan toevoegen!
Wat een werk en wat een prachtige boetseersels! Waanzinnige uitvoering, van mij krijg je een 10!!
mijn complimenten hiervoor.taart is super geworden. ben zelf een shaun the sheep fan.maar hier waag ik me nog niet aan
top klasse
Nokkie schreef:Je schrijft: k had op een gegeven moment wel een beter idee maar toen had ik er al heeeeeel veel gedraaid.
Wat was dat betere idee? Royal Icing gebruiken?Nee dat niet. Ik maakte de bolletjes met de pearl mal en dan lostrekken en bolletjes maken. Maar daarna deed is ze niet meer losmaken en bollen. Dat werkte veel beter. Gewoon een hele rits er kronkelend opleggen.
Dank je wel voor 't antwoord.
Aaaaah wat is ie cool!!!!!! Shaun is sowieso heel gaaf, maar de taart is tof echt een masterpiece hoor! Geweldig gedaan .
Wat een werk moet dat geweest zijn! Prachtig!!
Ben erg blij met alle leuke commentaren. Super dankje
ik had deze even gemist, maar hier heb ik niets aan toe te voegen
Geweldig!!!!!
Super leuk zeg!
Balen dat het dikke schaap het een beetje zwaar kreeg maar gelukkig heb je er mooie foto´s van kunnen maken
Helemaal te gek!
zo zeg, deze had ik nog helemaal niet gezien, en wat ben ik blij dat ik 'm nu wel gezien heb!!! wat een te gek mooi geboetseerde taart zeg!!
helemaal af en helemaal te woepie!!
nou ik vind de taart geweldig!! wat een kunst zeg!
ik maak een diepe buiging, superleuk
Geweldig! Een diepe buiging voor het resultaat.
Ik zie niks van je instort-schaap, ik vind het echt een supertaart!
Wat een bolletjesdraaierij! Wow! Dat je het niet halverwege hebt opgegeven vind ik bewonderenswaardig.
En ook nog Timmy! Ik ben dol op Timmy!
Wat een gave taart!
Gaaf zeg!
Ik vind je taart echt geweldig gedaan en ik vind deze WOW trouwens ook helemaal leuk
WAUW! ze zien er net zo uit als op de filmpjes
Hier sluit ik mij volledig bij aan! De figuren lijken sprekend op de echte karakters uit de tv-serie. Ik moet die niet aan mijn dochter laten zien, dan moet ik er ook zo eentje maken...
thanx. Ik wordt helemaal blij van deze geweldige complimenten.
Bedankt voor het kijken. Dat maakt een hoop gestress goed
GEWELDIG MOOI !!!! echt heel knap gedaan
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Shaun the sheep.... wat een project