Onderwerp: Alles wat maar fout kan gaan.... *zucht*
Het begon al met t kleuren... Het wilde maar niet de kleur worden die ik wilde, maarja, ik was al even bezig en had geen zin meer om opnieuw te beginnen, dus heb ik de ondergrond maar zo gelaten (de "huidskleur" onder de vlekken).
Ok, t is waarschijnlijk prima zo, maar toch; ik had t liever wat bruiniger gehad ipv t rozige wat t nu is. (op de foto niet goed te zien)
Toen het bekleden; scheur hier, scheur daar, scheuren overal..
Ok, dan maar geen rimpel"stof" en er een strakke tas van maken.
Dus, opnieuw bekleden.. Weer een scheur hier en een scheur daar.
Aarrghh!
Geen zin meer op t wéér opnieuw te doen, dus maar bedenken hoe de scheuren bedekt kunnen worden > met roosjes dan maar!
Goed, tas is bekleed; vlekken worden erop geschilderd. Helaas ging dat ook weer niet goed; de vlekken zijn m.i. te dik, te vlekkerig (je ziet de kwaststrepen) en te dicht op elkaar. Maarja, jammer dan!
Hengsels aan de tas maken; had ze gemaakt met tylose erdoor zodat ze rechtop zouden staan en ze laten drogen. Ik zet ze op de tas en jup.. Toen braken ze door midden..
Proberen opnieuw iets te maken met ijzerdraad erin..
Helaas; dit lukte niet. Argh!
Uiteindelijk maar voor de makkelijke weg gekozen ivm tijdgebrek en er satijn lint voor gebruikt.
Toen ging ik de schoen in elkaar zetten. En natuurlijk, daarvan moesten ook de bandjes breken!
Dan maar geen bandjes op de schoen hoor..!
Uiteindelijk na veel gescheld, wat tranen en nog meer gescheld is dit t geworden:
Heel lang verhaal ook erbij helaas, maar t helpt wel om de frustratie een beetje kwijt te kunnen
Ik wilde op een gegeven moment namelijk gewoon lekker mn vuisten in de taart slaan en m in de bak smijten!