Onderwerp: Voorstellen is een groot woord
Hallo allemaal
Wat een verslavend forum is dit zeg..! Tot nu toe ben ik alleen nog maar stil aan het rondsnuffelen geweest (op me iPhone want me laptop is stuk helaas) nou ik sta ermee op, en ga er mee naar bed. Wat een mooie kunstwerkwerkjes zeg.. Eerlijk gezegd ben ik nog niet echt bezig geweets met cc's maar ben het wel van plan heb van de week al 2 x een bestelling gedaan voor handige hulpmiddelen en andere dingen. Ben vandaag van plan om me allereerste poging te doen.. (even tussendoor helaas kan ik geen spatie doen op me iPhone, dus mijn excuus voorhet lezen zonder alinea's ) nou ik ben Suzan woonachtig in Amsterdam. I middels weer 28 jaartjes oud en moeder van 2 kids, een dochter van 6 en een zoontje van 7 maanden. Ga dus als het goed is vandaag cc verslaafd worden haha.. Even een graag aan de ervaren leden hier.. Is het nu zo dat ik ook erg ga aankomen in gewicht ? Ik heb eigelijk geen idee wat ik over me zelf kan vertellen maar zit wel met heel veel vragen dus die zullen jullie als het goed is wel voorbij zien komen, als jullie die vragen Teminste willen zien haha nou mochten jullie ook vragen hebben dan hoor ik het wel. Groetjes Suzan