1

Onderwerp: Voorstellen is een groot woord

Hallo allemaal

Wat een verslavend forum is dit zeg..!  Tot nu toe ben ik alleen nog maar stil aan het rondsnuffelen geweest (op me iPhone want me laptop is stuk helaas) nou ik sta ermee op, en ga er mee naar bed. Wat een mooie kunstwerkwerkjes zeg.. Eerlijk gezegd ben ik nog niet echt bezig geweets met cc's maar ben het wel van plan :) heb van de week al 2 x een bestelling gedaan voor handige hulpmiddelen en andere dingen. Ben vandaag van plan om me allereerste poging te doen.. (even tussendoor helaas kan ik geen spatie doen op me iPhone, dus mijn excuus voorhet lezen zonder alinea's ) nou ik ben Suzan woonachtig in Amsterdam. I middels weer 28 jaartjes oud en moeder van 2 kids, een dochter van 6 en een zoontje van 7 maanden. Ga dus als het goed is vandaag cc verslaafd worden haha.. Even een graag aan de ervaren leden hier.. Is het nu zo dat ik ook erg ga aankomen in gewicht ? Ik heb eigelijk geen idee wat ik over me zelf kan vertellen maar zit wel met heel veel vragen dus die zullen jullie als het goed is wel voorbij zien komen, als jullie die vragen Teminste willen zien haha  :)  nou mochten jullie ook vragen hebben dan hoor ik het wel. Groetjes Suzan

2

Re: Voorstellen is een groot woord

Welkom en heel veel (bak)plezier!

3

Dank je wel Deborah : )

Welkom! :)
Als je niet alle CC's zelf opeet, maar ook het een en ander meeneemt (bijv. als cadeau) naar anderen dan moet het toenemen van gewicht meevallen... ;)

5

nou me eerste gemaakte cc-jes zijn gemaakt als cadeautje voor de eerste verjaardag van mijn buurmeisje.

Ze vonden het geweldig, ik zei dat het de eerste keer was dat ik het had gemaakt.

heb wel wat geks meegemaakt haha ben ik nu besmet door het cc-virus? de nacht voordat ik de cc ging maken heb ik over cc-jes maken gedroomd.

weet een van jullie toevallig of er een soort van ( hoe zal ik het noemen ... een soort van..) uitzetlijst hahaha een lijst met producten/benodigheden voor beginners. kan ik dat ergens op het forum terug vinden ?

6

ik heb de zoekfunctie zojuist ondekt genoeg lijstjes voor beginners  :x