Onderwerp: eigen onderschrift niet kunnen zien?!
hoi dames,
klopt het dat je je eigen onderschrift niet ziet staan als je een bericht geplaatst hebt?!
alvast bedankt voor jullie hulp.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » eigen onderschrift niet kunnen zien?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi dames,
klopt het dat je je eigen onderschrift niet ziet staan als je een bericht geplaatst hebt?!
alvast bedankt voor jullie hulp.
Dan zul je wel iets fout hebben gedaan want dat is normaal wel het geval. Bij mij iig wel
Misschien nog eens proberen en dan vooral niet vergeten op te slaan.
Dan zul je wel iets fout hebben gedaan want dat is normaal wel het geval. Bij mij iig wel
Misschien nog eens proberen en dan vooral niet vergeten op te slaan.
bedankt voor je antwoord, ik ga meteen even kijken.
joynme schreef:Dan zul je wel iets fout hebben gedaan want dat is normaal wel het geval. Bij mij iig wel
Misschien nog eens proberen en dan vooral niet vergeten op te slaan.bedankt voor je antwoord, ik ga meteen even kijken.
hmmmm, hij geeft dit aan:
Note! Your signature is not displayed in your posts because you have not spent enough time at the forum. Please, wait for a while.
Edit: ik plaats dit bericht en zie m'n onderschrift staan
Je moet inderdaad voldoende berichten hebben (minimaal 5) om je website of handtekening te kunnen (laten) zien. Da's vanwege spam-control
Je moet inderdaad voldoende berichten hebben (minimaal 5) om je website of handtekening te kunnen (laten) zien. Da's vanwege spam-control
ow vandaar dat ik mijn onderschrift niet kon zien.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » eigen onderschrift niet kunnen zien?!