Re: Shaun the sheep.... wat een project
Ge-Wel-Dig!!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Shaun the sheep.... wat een project
Ge-Wel-Dig!!!!!
Wat onwijs gaaaafffff
Lori schreef:Wauw wat een ontzettend gave taart!! Superknap gemaakt joh!
Niks te zien van je 'ondersteschaapdrama'.
En wat een grappige figuurtjes zeg, stuk voor stuk. Erg leuk geboetseerd.
Ik ken Shaun the sheep niet (alleen van de taarten hier op het forum dan), maar aan jouw taart te zien is het een ontzettend grappig programma/verhaaltje!Complimenten hoor en gefeliciteerd met Rohan!
http://www.youtube.com/watch?v=Mtfb4m6xGCA
Erg leuk om te kijken. Ik keek het zelfs al voordat ik kinderen kreeg.
Leuk! Ik zal vandaag even kijken met mijn zoontje!
Wow!! super!
Oh geweldig! Wat een gave taart!
Ik laat bijna nooit taarten aan mijn man zien, maar voor deze heb ik hem er toch even bij geroepen
Whaaaaah.Wat leuk! En je hebt al die bolletjes zelf zitten draaien?
Pfff. Zo gek ga ik niet worden denk ik
Ik heb idd samen met mijn zoontje bolletjes zitten draaien. Alleen hij hielp niet echt, hij at er meer op dan dat hij maakte
Ik had op een gegeven moment wel een beter idee maar toen had ik er al heeeeeel veel gedraaid. Ach ja aldoende leert men.
Super bedankt voor alle leuke reacties, felicitaties en complimenten.
Ik vind mezelf eigenlijk helemaal geen kei in boetseren. Maar moet wel zeggen dat het met fondant zeker een heel stuk beter gaat dan met marsepein.
Oja. Ik kwam zwarte fondant te kort en de mijne die was paars/zwart geworden, dus ik naar de jamin. Wat vinden jullie van de fondant van jamin. Wat een ellende zo zacht, heb er maar heel veel tylose bijgedaan. Ik dacht dat komt niet goed. Die van funcakes is veel fijner om mee te boetseren veel stugger. Iemand ervaring mee??
Super leuk zeg!
En maar goed dat je de foto's al gemaakt had.
Wat is deze gaaf zeg
Super gemaakt, echt waar
Hij is geweldig!
Misschien een "volgende keer" het schaap van rice crispies maken?
geweldig!!
Heel erg leuk!
Je schrijft: k had op een gegeven moment wel een beter idee maar toen had ik er al heeeeeel veel gedraaid.
Wat was dat betere idee? Royal Icing gebruiken?
hij is echt he-le-maal goed!!! wat een leuk project om te doen! complimenten hoe je hem hebt gemaakt
wauw wat goed zeg!!! echt net de echte shaun film! niets te zien van je problemen met het onderste schaap hoor! wat knap gedaan. dus die schaapjes zijn ook van cake?
Ik vind 'm BRILJANT!!!
Alles is even leuk en goed gelukt. Die tanden van die varkentjes!
WOW!
WOW!
Ditto!!!!!
Super Kreeg hier de opdracht van mijn zoon om deze ook te maken voor de verjaardag van z'n broertje
Oh, wat ontzettend knap!!!!! Geweldig!!! Die laat ik niet aan mijn zoontje zien, want dan wil hij 'm ook
Wauw, dat al die schapen blijven staan!
WAUW wat is die goed gelukt zeg!!!knap hoor
Mijn zoontje vind shaun het schaap ook helemaal leuk
Je schrijft: k had op een gegeven moment wel een beter idee maar toen had ik er al heeeeeel veel gedraaid.
Wat was dat betere idee? Royal Icing gebruiken?
Nee dat niet. Ik maakte de bolletjes met de pearl mal en dan lostrekken en bolletjes maken. Maar daarna deed is ze niet meer losmaken en bollen. Dat werkte veel beter. Gewoon een hele rits er kronkelend opleggen.
Wauw, dat al die schapen blijven staan!
lang leve prikkertjes
wauw wat goed zeg!!! echt net de echte shaun film! niets te zien van je problemen met het onderste schaap hoor! wat knap gedaan. dus die schaapjes zijn ook van cake?
niet allemaal. De bovenste 3 zijn van rolfondant en de onderste van taart
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Shaun the sheep.... wat een project