1 Laatst bewerkt door Popco (04-09-2010 10:50)

Onderwerp: Eindelijk mag ik ook.....

Een zwanger buiken taart maken  :) Mijn dochter is nu 33 weken zwanger van haar 1ste kindje en ik word dus Oma  :Y  Dolgelukkig zijn we allemaal, maar dat snappen jullie wel.

Vandaag heeft ze haar babyshower en natuurlijk voor mij de kans om een buikentaart te maken. Hieronder het resultaat.

Oeps bijna vergeten de vulling: De buik gevuld met laag botercreme met aarbeienjam en 1 laag appelvulling. De 2 borsten gevuld met aardbeienjam met botercreme.

http://i192.photobucket.com/albums/z155/Warmsugarpop/Mijn%20Taarten%20en%20Cupcakes/030920101118.jpg

http://i192.photobucket.com/albums/z155/Warmsugarpop/Mijn%20Taarten%20en%20Cupcakes/030920101116.jpg

Bedankt voor het kijken.

Waar je ook heen gaat, ga met je hele hart
Liefs Connie

2

Re: Eindelijk mag ik ook.....

Wat een mooierd!
Over een tijdje ga ik ook zo'n taart maken? Heb je nog tips ivm bekleden van de jurk? En hoe heb je dat voetje er zo mooi onder gekregen?

3

Mooi! Leuke linten en sierrandjes! Gefeliciteerd hoor, bijna oma!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

4

Jackster schreef:

Wat een mooierd!
Over een tijdje ga ik ook zo'n taart maken? Heb je nog tips ivm bekleden van de jurk? En hoe heb je dat voetje er zo mooi onder gekregen?

Ik heb eerst een voetje gemaakt deze op de buik geplakt in de afgesmeerde boterlaag. Daarna een lapje huidskleur erover heen.

De jurk heb ik in 2 delen gedaan, eerst de buik en daarna de borsten, sierrandje over de naad en voila klaar is tie  :)

Liefs Connie

5

willemz schreef:

Mooi! Leuke linten en sierrandjes! Gefeliciteerd hoor, bijna oma!

dankjewel  :)

Liefs Connie

6

Geweldig!!! Dat voetje!!!

Mag er binnenkort ook 1 maken voor mijn zusje, nog tips?

Gefeliciteerd ook!!!

Het belangrijkste blijft toch dat een taartje lekker is!!!

7

Popco schreef:
Jackster schreef:

Wat een mooierd!

Ik heb eerst een voetje gemaakt deze op de buik geplakt in de afgesmeerde boterlaag. Daarna een lapje huidskleur erover heen.

De jurk heb ik in 2 delen gedaan, eerst de buik en daarna de borsten, sierrandje over de naad en voila klaar is tie  :)

Oke ga ik toch eens proberen!

Nog 1 vraagje, ik heb van de week ook een blandabolletje gebakken, met de inhoud volgens de tabellen, maar mijn bolletje werd erg klein, kwam op 3/4 van het schaaltje en werd meer helemaal rond dan een halve ronde, hoe heb jij deze zo mooi gekregen? (ook voor de grote versie) wat zijn jouw verhoudingen geweest?

8

Jackster schreef:
Popco schreef:
Jackster schreef:

Wat een mooierd!

Oke ga ik toch eens proberen!

Nog 1 vraagje, ik heb van de week ook een blandabolletje gebakken, met de inhoud volgens de tabellen, maar mijn bolletje werd erg klein, kwam op 3/4 van het schaaltje en werd meer helemaal rond dan een halve ronde, hoe heb jij deze zo mooi gekregen? (ook voor de grote versie) wat zijn jouw verhoudingen geweest?

Ik heb alles in 1 keer gemaakt en verdeeld over de schaaltjes.
500 gr. soezie bisquitmix en 10 eieren, mixen op de gebruikelijke manier. heb eerst de kleine schaaltjes gevuld ongeveer de helft en de rest in de grote blanda. De grote blanda is dan ook niet helemaal tot de rand, maar met vullen word het een behoorlijke bol.

Owja en uit de oven meteen omgekeerd op de broodplank evt. overtollige bollig aan de onderkant wegsnijden  :)

en nu ga ik op naar mijn dochter  :)

groetjes Connie

Liefs Connie

9

Ik vind 'm super leuk geworden!  :thumb:

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

10

He Connie, ben jij een beetje handig met naald en draad? :+
Ik vind de jurk echt heel mooi! :Y

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

echt supermooi!
een heel lief jurkje heb je gemaakt.
al die bandjes, randjes en bloemetjes, super!

en natuurlijk gefeliciteerd!
binnenkort lekker genieten achter de kinderwagen!

Ik zing mijn eigen wijsje!

12

Dankjewel voor jullie lieve reacties  :)

Liefs Connie

13

Deze is echt super, leuk met dat voetje als detail!

14

schattig !!

veel plezier op de babyshower !!

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh

15

Leuk hoor!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...

16 Laatst bewerkt door willemz (28-08-2011 12:20)

Dames, dit is een oud topic...

(Maar nu we er toch zijn: Popco, hoe bevalt het grootouderschap?)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

17

Hij is supermooi, vooral met dat voetje!!

18

Ik vind deze wel heel erg mooi hoor! Complimenten :thumb:

19

hhhaha oepsie !

en ik maar denken dat nieuwe topics bovenaan komen

Vegetables are a must on a diet...I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie.! (Jim.Davis) xx Liesjuh