Jackster schreef:Popco schreef:Jackster schreef:Wat een mooierd!
Over een tijdje ga ik ook zo'n taart maken? Heb je nog tips ivm bekleden van de jurk? En hoe heb je dat voetje er zo mooi onder gekregen?
Ik heb eerst een voetje gemaakt deze op de buik geplakt in de afgesmeerde boterlaag. Daarna een lapje huidskleur erover heen.
De jurk heb ik in 2 delen gedaan, eerst de buik en daarna de borsten, sierrandje over de naad en voila klaar is tie 
Oke ga ik toch eens proberen!
Nog 1 vraagje, ik heb van de week ook een blandabolletje gebakken, met de inhoud volgens de tabellen, maar mijn bolletje werd erg klein, kwam op 3/4 van het schaaltje en werd meer helemaal rond dan een halve ronde, hoe heb jij deze zo mooi gekregen? (ook voor de grote versie) wat zijn jouw verhoudingen geweest?
Ik heb alles in 1 keer gemaakt en verdeeld over de schaaltjes.
500 gr. soezie bisquitmix en 10 eieren, mixen op de gebruikelijke manier. heb eerst de kleine schaaltjes gevuld ongeveer de helft en de rest in de grote blanda. De grote blanda is dan ook niet helemaal tot de rand, maar met vullen word het een behoorlijke bol.
Owja en uit de oven meteen omgekeerd op de broodplank evt. overtollige bollig aan de onderkant wegsnijden
en nu ga ik op naar mijn dochter
groetjes Connie
Waar je ook heen gaat, ga met je hele hart
Liefs Connie