Onderwerp: Co-productie met Sanneman: Cars en Woezel & Pip
Hallo allemaal,
Vandaag hebben we de verjaardagen van onze kids gevierd. M'n zoontje was vooraf erg duidelijk: hij wilde graag een Cars-taart.
Gelukkig was Sanneman van het forum zo lief mij te helpen en te leren hoe ik een mooie taart maak. Woensdag heb ik dus voor het eerst "getaart", en het resultaat is best aardig gelukt volgens mij. De kids en ook de visite waren in ieder geval erg verrast en enthousiast.
De taarten heb ik ingevroren, en gisteren in de koelkast laten ontdooien. Gelukkig weinig last van condens gehad.
De Cars-taart is gevuld met vanillebotercreme en frambozenjam, Woezel & Pip is gevuld met frambozen-aardbeienmousse en aardbeienjam (errug lekker!)
Dank voor alle inspiratie op het forum! Mocht je dus iets van jezelf herkennen....
Speciale dank voor Go4Cake, want haar Woezel & Pip creatie vond ik echt zo geweldig, dat onze versie redelijk "geinspikt" is 
Ik heb de smaak goed te pakken en de volgende taart staat al in de planning!
Alvast bedankt voor het kijken en tips en aanwijzingen zijn van harte welkom!

WAUW Die puzzelplaatje van Woezel en Pip zijn zo sprekend geworden. Ik vind zelf het 'gezicht'altijd het moeilijkste. Meestal lukt het bij benadering bij mij