76

Re: Verrassingstaart.....

Rooslovesroze schreef:

Wat een mooie taart en het verhaal maakt hem zo mogelijk nog mooier! Wat een schatje is dat ventje zeg, die moet je houden als schoonzoon  ;) .
Die moeder moest eens weten hoeveel (voor haar onbekende) mensen er op haar bevalling aan het wachten zijn.
Ik blijf ook volgen!!

Ja inderdaad  :lol:  :lol:  :lol:

geweldig verhaal!!!
maar ben ondertussen ook benieuwd of de kleien spruit er al is??!!
(heb zo nu endaan ook even mee zitten lezen!)

78

Wat ontzettend lief, leuk en aardig van je. (de taart en het verhaal)
Ik zie meer babytaartjes met zo'n mooi babytje, is daar een mal voor??? :think:

79

Tillytaart,
Die baby maak je m.b.v. de babymalvban First Impressions.

Enne dames.....nog steeds geen baby gespot. :+
Ooievaar staat er nog steeds niet, en ik pols ook regelmatig het betreffende jongetje hoe het ervoor staat.

Volgens hem zou er als het zover is namelijk wel een ooievaar in de tuin komen...die hadden ze al van iemand geleend. Dus vandaar dat ik eerder al schreef dat ik aan het ooievaarspotten ben. ;)

Leuk om te lezen dat iedereen zo meeleeft. :Y

Nog even zoiets leuks over dat joch....
Laatst stond ik nog even met hem te kletsen nadat ie had aangebeld en tevergeefs (want die was bij een vriendinnetje aan het spelen) naar onze dochter had gevraagd.
Terwijl we even staan te babbelen in de deuropening gaat zijn mobieltje.....zijn mama belde om te vertellen dat er een vriendje van hem op zijn stoep stond.
Dus ik zeg tegen hem: "Ga maar snel naar je vriendje toe, dat is toch veel leuker dan hier met mij te kletsen....."
Zegt hij: "Ja...."...... loopt een paar passen, maar draait zich dan snel om en roept...: "Maar met jou kletsen vind ik eigenlijk ook net zo leuk hoor!!" Lacht en gaat snel naar zijn vriendje toe.

Wat een charmeur hè?! :lol:

Groetjes v. Annette.

80

Het wordt wel erg spannend nu he,hahaha!!!
Wie weet is ze gewoon pas over een week of 4 uitgerekend,en jij maar ooievaarspotten,hihihi.

groetjes yvon

81

bedankt voor de tip, ik heb de baby mal al even gegoogled.
Komt op mijn verlanglijstje

82

Ontdek het topic pas net en leef nu al mee  :lol:

Als ik het verhaal zo lees, moet ik meteen aan die reclame denken van dat joggie dat steeds bij een meisje aanbelt of ze wil komen spelen en dat zij steeds nee zegt (in jou geval is je dochter steeds ergens anders)  :lol:  :lol:

Voor het zelfde geld is die beste mevrouw pas over een maand uitgerekent.
Sterkte met wachten

same here :Y

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

84

Nog steeds geen baby????? Zozo... ;-)

85

Oei, ik zag dit topic weer bovenaan staan, en dacht: zal het dan nu..... Nee nog niets...

Spannend hoor!
Ik vind je taart trouwens wel erg leuk!  :thumb:

86

Wat een leuk verhaal, en wat een leuke taart! Ben heel benieuwd naar de afloop  :D

Eens een taart, altijd een taart!
http://facebook.com/taartvanMaaike

87

haha super verhaal.. maarre het duurt wel lang voordat de baby er is..

Smakelijke groetjes,
Chantal

88

was wel een flinke baby dat die intussen 20 dagen geleden al groot genoeg was om te komen... ze groeien (verdikken) nog flink die laatste weken. Nuja, hij zit er wel lekker natuurlijk...

ik wacht ook mee vanaf nu :)

89

:D wat lief

90

Ga het vanaf nu ook volgen heb alle berichtjes gelezen en verwachte halverwege wel te lezen dat er een baby is geboren. Maar nee hoor! Hoe bedoel je geduld aan het testen.... :P Ga het verhaal vanaf nu goed in de gaten houden. Het zal toch geen olifantendracht worden??? :lol:

Wat een heerlijk verhaal en een vreselijk schattig kereltje. Je hebt een prachtige taart gemaakt en vind het een ontzettend vriendelijk gebaar, dat je zo'n taart voor iemand maakt terwijl die je eigenlijk niet zo goed "kent" Maar om zo'n keretje vol trots met zo'n taart naar huis te zien lopen, die blik is dan meer dan waard  :-)

92

he, dacht nu ik het weer zag staan, 'die is er'maar nog niet...spannend. maar wel elke keer een leuke rede om je taart nog eens even te zien ;)

93

tjonge, ik heb inmiddels het hele bericht gelezen.
wat een prachtige taart en een super verhaal.

succes met wachten...!

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

94

we wachten en wachten en wachten..........ik blijf terug komen, nu stond het topic alweer boven aan en dacht ik: jaaaaaaa, maar nee!

we wachten nog even af...................

Groetjes Christa!

95

Is zijn moeder uberhaupt wel zwanger of wil hij er gewoon graag een zusje erbij :lol:

96

Knutsel schreef:

Is zijn moeder uberhaupt wel zwanger of wil hij er gewoon graag een zusje erbij :lol:

:lol:  :lol:  :lol:

97

Knutsel schreef:

Zou goed kunnen... dan krijgen wij allemaal een stukje taart toch? :D

98

Jeetje wat duurt dat lang, heb wel een beetje medelijden met zijn arme moeder :s
Die denkt vast net als ons; Jeetje is ze er nu nog niet  ;)
Maar we wachten rustig af :Y

99

wat een leuk verhaal,we leven allemaal mee  :lol: en wachten met ze alle in spanning af,je moet een collum gaan doen in één of ander blad  :thumb: dit is echt leuk,blijf het volgen  ;)
groetjes Carla

100

wat een schattig taartje!!! en leuk verhaaltje :D