1

Onderwerp: Verrassingstaart.....

Bij ons in de buurt woont een erg leuk joch dat de hots voor onze jongste dochter heeft.
Regelmatig komt hij even langs om te kijken of ze thuis is en zin heeft om buiten te spelen.
Toen ik gister op de fiets thuis kwam, kwam hij ook net even op zijn skelter langs rijden en vertelde me trots dat de baby al bijna kwam.
Zijn moeder is namelijk hoogzwanger.  ;)
Dus ik heb even met hem staan kletsen over hoe spannend dat wel niet was, en of hij al wist of het een jongetje of een meisje werd.
Nou dat wist hij wel hoor.
"Wat wordt het dan?" vroeg ik.
"Dat zeg ik niet, want dat is nog geheim" zei hij.
"Oke dan zal ik dat niet meer vragen, maar kom je me het wel vertellen als de baby is geboren?"
Nou dat zou hij doen.

10 Minuten later gaat de deurbel.
Staat hij voor de deur, dus ik denk nog: " Zooooo dat is vlot zeg." :lol:
Maar nee, hij wou weten of mijn dochter kwam buiten spelen.
Nou die was er helaas niet, maar ik had inmiddels al bedacht dat ik wel een verrassingstaartje voor hem wou maken.
Dus met hem afgesproken dat als de baby er is, hij me dat zo snel mogelijk kwam vertellen, en dat ie dan van mij een taartje voor z'n moeder meekreeg. Afgesproken om het voor z'n moeder het nog wel geheim te houden, maar z'n oma mocht ie het wel vertellen.

Vervolgens vertelt hij heel enthousiast dat ze eergister in die en die winkel in die en die kleur allemaal versiering gekocht hebben voor als de baby er was. En toen dacht de baby vast .....ha leuk een feestje, ik kom er maar snel uit.  :D

De lieverd had helemaal niet in de gaten dat ie per ongeluk iets verklapt had. :lol:  Dus ik heb gewoon gedaan of mijn neus bloedde.
Heb nu dus maar vast een taartje gemaakt, en wacht in spanning wanneer hij op de stoep staat.

Ik wou zelf eigenlijk weer eens een kussentaartje maken, dus dit was een prima smoes.
Hier vast een foto van het taartje:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WYUHH8IN.jpg

N.B. Ik heb voor de zekerheid de taart maar ingevroren.
Het kan tenslotte ook lang duren zo'n bevalling, en het zou zelfs loos alarm kunnen zijn.
En nou maar hopen dat de baby niet ook zijn ouders gefopt heeft, en dat ik de verkeerde kleuren heb gebruikt :+

Groetjes v. Annette.

2 Laatst bewerkt door Trewyn (05-08-2011 13:35)

Re: Verrassingstaart.....

wat een superlieve taart! :D en ook een superverhaal :P

3

Hihi, leuk verhaal. Het zou toch wel een stunt zijn als je voor de gek bent gehouden en er toch een broertje komt... Mooie taart, trouwens.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

4

Wat een leuk verhaal! Heerlijk! En een schattige taart, erg leuk!

5

Dank voor jullie complimenten.
Tis ook gewoon een leuk joch......ik ken z'n moeder verder eigenlijk niet. Alleen van gezicht, en waar ze wonen. Maar dacht dat het wel leuk zou zijn als hij z'n moeder kon verrassen met een taartje.
Ik geef het taartje dan ook min of meer annoniem. Dus zonder visitekaartje ofzo. De felicitatiekaart doe ik denk ik tegen die tijd ook apart door de brievenbus.
Het moet echt een taart zijn van zoon voor moeder. :Y

Groetjes v. Annette.

6

wat een leuk verhaal!
Zo hadden wij laatst ook iets: het dochtertje van mijn schoonzus kwam binnen bij opa toen opa aan het schilderen was. toen ze zijn vingers vol met verf zag zei ze: Mijn mama (hoogzwanger) had gisteren ook allemaal blauwe verf aan de handen!!!
En het mooiste was nog dat ze zelf die link nog niet legde, want officieel wist zij zelf ook niet wat het zou worden (uit de angst dat ze haar mond voorbij zou praten)

:-)
Kids zijn grappig

7

Wat een ontzettend leuk en lief taartje en wat een geweldig verhaal.
Heerlijk toch?! Die kleintjes!
Wat zal hij trots zijn dat hij zometeen met een heuse taart bij mama aankomt! Echt super!!!  :thumb:

Zou dat koppie wel eens willen zien als hij hem geeft. Kun je niet met een fototoestel in de bossies gaan liggen?  :lol:

Groetjes, Angela

8 Laatst bewerkt door Titataart (05-08-2011 16:30)

Ben al benieuwd hoe hij zelf gaat reageren als ie de taart ziet wanneer hij hem van mij krijgt.....
En hoop van harte dat ie de doos onderweg naar huis niet laat vallen. :D

Angela:
In de bosjes liggen heeft weinig zin denk ik.....denk niet dat moeder zelf opendoet als ze net bevallen is. ;)
Er is overigens tegenover hun huis ook geen mogelijkheid tot "verstoppen". :lol: Maar zou inderdaad zijn gezicht wel willen zien op het moment dat ie z'n ouders met de taart verrast.

:think: Heb hem dus nog niet gezien vandaag, dus ben benieuwd of er al gezinsuitbreiding is daar.

17.20 uur: Nou daar ging toch net de bel en stond ie op de stoep......
of mijn jongste dochter buiten kwam spelen.....
:/  :D  :lol:  :lol: Dacht ik toch dat ie wat anders kwam doen.
Nou moest ik hem teleurstellen, want de kids zijn net vanmiddag door opa en oma opgehaald voor een logeerpartij.
"Maarre hoe is het met mama?" vroeg ik hem toch maar even voor de zekerheid.
"Is de baby er al?"
Nee vertelde hij een beetje teleurgesteld.
Het lijkt er op dat de weeën afnemen, en dat het een gevalletje loos alarm was. :+

Ik blij dat de taart in de vriezer staat. :)

Groetjes v. Annette.

9

Wat een supermooie en lieve taart, hier kan ik alleen maar van dromen.
Het verhaal erbij is ook zo leuk.
Als ik van mijn zoontje zo'n taart zou krijgen, na de bevalling, zouden de tranen waarschijnlijk rijkelijk vloeien. ( dat doen ze anders ook wel na een bevalling   ;) , maar dan helemaal!)
Geweldig!

10

Haha wat een leuk verhaal! Orginele babytaart!

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

11

leuk! :thumb:

12

een hele mooie taart én een heel lief verhaal erachter . Zou toch ook wel stiekem mee willen kijken hoe zijn moeder zou reageren.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

13

Je maakt het wel heel spannend!
Maar je taart is super!
Daar zullen vast kraamtranen van komen  :Y

Uit je dak met GEBAK!!!!

14

het blijft wel spannend zo als ik je verhalen lees!!! hahahahaha, schitterend :lol: !!!!

leuke taart!!!! dat mag vast een verrassing zijn voor zijn mama!

Groetjes Christa!

15

Wat een leuke, lieve taart! En het verhaal erbij vind ik helemaal geweldig! :Y

16

Nou, ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen dus ga het topic in de gaten houden! Leuk hoor!
Wordt ook gewoon een beetje zenuwachtig.... :lol:  :lol:  :lol:

Groetjes, Angela

17

Wat een schattig taartje! Vind de grote bloemen een heel mooi en lief effect geven.

En nu maar niet hopen dat hij jóu gefopt heeft! ;-)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

18

Wat een superrr leuk verhaal!
Zit hier in m'n uppie hard op te lachen!!!
je hebt een mooie taart gemaakt en wat zal z'n neus krullen van trots :thumb:  (Zo'n schoonzoon willen we toch allemaal!!! ;) )

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

19

Aaaah, wat een ontzettend leuk verhaal! En wat een onwijs mooie taart, zo lief! Schattig toch die kleintjes, ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen... ik hou. het ff in de gaten

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

20

Geweldig verhaal en geweldige taart (hoewel ik niet zo van blote baby taarten houd :o ).

Ben ook errug benieuwd naar de afloop O-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

21

Wat een ontzettend leuk verhaal. Een heel enthousiast jongetje. Geweldig. Ook een heel mooi gebaar van jouw om een taart te maken.
Taart ziet er heel leuk uit.

Ook ik ben erg benieuwd naar de afloop.

22

Mooie taart en erg leuk verhaal :)  Ik ben heel benieuwd wanneer de kleine zich laat zien:)

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

23

Wat een superleuk taartje! en inderdaad.........benieuwd!!!

24

Zowel een taart als een verhaal om van te smullen!!!

25

Erg leuk! ook erg spannend of dat ie het goed verklapt heeft.
Maar de taart is erg leuk geworden!