Onderwerp: Best Spannend.. Eerste Parade!
Na 1 keer wat cupcakes gemaakt te hebben met een vriendin dacht ik.. dat moeten we ook kunnen doen met taarten!
Nadat ik het internet had afgespeurd durfde ik het aan, mijn eerste taart. In middels heb ik er 3 gemaakt en ben ik ontzettend benieuwd naar jullie reacties. Ik hoor graag wat verbeterpunten.
Ik zit eigenlijk nog vol vragen zoals; de hoeveelheid tijd die jullie besteden aan je taart en tips om wat efficienter te werken (ik sta er een hele dag voor in de keuken) en hoe je voorkomt dat de marsepein gaat zweten terwijl hij wel koud moet staan...
Kortom ik hoop veel van jullie te leren via het forum!
Mijn eerste taart:
Nummer 2: mijn broertje wilde een taart met een palet aan kleuren met wat muziek:
Nummer 3: Onderstaande taart heb ik gemaakt voor mijn moeders verjaardag:
prachtige 1e taarten zeg
je rozen zijn ook erg mooi 
Ik zelf bak meestal meerdere biscquits en de vullingen maak ik ook alvast(in de vriezer zetten n.b. kijk even welke vullingen goed in de vriezer kunnen) Als je dan gaat bekleden en decoreren dan heb je veel minder werk. Succes en veel bakplezier! Groetjes Thea
Ik denk dat ik de taarten in de toekomst in stappen gaan maken, dus inderdaad dingen invriezen of de decoraties van te voren maken. Misschien dat dat wat tijd scheelt..