1

Onderwerp: nu echt nooit meer een kindertaart op thema......

getverdemme zeg! ik kan er zo niets mee. of ik nog 1 keer een kindertaart wilde maken voor 20 personen want voor haar andere zoontje had ik er ook 1 gemaakt. thema winnie the pooh. mocht met printje en frutsels.... nou vooruit dan maar. 1 x kan nog wel en dat is dan de laatste.....even later.... kan het ook een stapeltaartje worden? ... nou dat kan wel, maar dan is ie niet zo heel groot voor 20 personen en hij is wel iets duurder.... nou dat was goed.... kom ik terug van vakantie..... of het thema veranderd kon worden in de smurfen met bijgevoegd printje (nieuwe soort smurfen)..... en dan met bloemen en lieveheersbeestjes volgens het 2e plaatje (oude soort smurfen)...... tuurlijk kan dat....
en toen ook nog eens het fondant zo niet mee wilde werken :mad:  ik heb nog nooit zo veel en grote scheuren gehad, komt vast door samen loop van omstandigheden (warm weer ookal had ik de ventilator er bij staan?, geen leuk onderwerp vond ik, ik kan er gewoon niet mijzelf in zijn, ik stond echt te shaken.... :s en waarom, ik weet het niet, ben zeker nog niet helemaal mijzelf?) al met al ben ik blij dat het er op zit. vanaf nu echt alleen nog maar heel zeldzaam taartjes maken  en dan nog alleen hetgeen ik echt leuk vind en voor bekenden.
ben er zo klaar mee nu.
maar goed hier dus een niet kwebbelachtige taart met heel strategisch geplaatste bloemen en tekstvelden ;)
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20746882/398223870.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: nu echt nooit meer een kindertaart op thema......

ik vind m heel erg leuk geworden!!!

3

Ik kan gewoon net alsof doen dat ik 'm niet gezien heb??  ;)
Dan wacht ik met smart op de volgende taart die wel recht uit je hart komt!

Ik vind die 'uitgeknipte' smurfjes wel heel grappig, maar snap heel goed dat dit een onderwerp is waar je niet veel mee kon   :rolleyes:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Ik ook !!

:lol:  :lol:  :lol:  Dit is écht geen Kwebbel!!!

Ga maar snel iets leuks voor jezelf maken zodat we je taart weer direct herkennen want deze zou ik nooit aan jou toeschrijven!  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6 Laatst bewerkt door kwebbeltje (25-08-2011 12:50)

ik mag hier natuurlijk niet vloeken, maar ik vond er dus echt helemaal geen ......... ..... ...... aan!!!!(edit: voor de Harrie Jekkers kenners, die kunnen wel raden wat hier had kunnen staan  :D  O-) ) ik vind het ook helemaal geen leuk thema voor een 1 jarige als ik eerlijk ben.....
maar fair als ik natuurlijk ben O-) zet ik hier ook mijn mindere taartjes :P

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

kwebbeltje schreef:

ik mag hier natuurlijk niet vloeken, maar ik vond er dus echt helemaal geen ......... ..... ...... aan!!!!(edit: voor de Harrie Jekkers kenners, die kunnen wel raden wat hier had kunnen staan

:lol:  :lol: dat vind ik nou ook van die 'nieuwe' smurfen en idd niet echt een thema voor een 1 jarige. Maar het is wel een leuke taart geworden hoor :Y

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

8

ow ships, zie nu net op de foto dat de bovenste bloemetjes nog geen hartjes hebben  :o  nog ff snel doen.....

9

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
ja ik hoor je brommen , ;)
groetjes Carla

10

ik vind hem  :thumb:

11

Misschien niet jouw smaak, maar evengoed een heel mooi taartje!

Oefening baart kunst (lees: schitterende taarten en cupcakes!)  dus flink aan het oefenen!

12

nee ik vind hem ook niet leuk  :lol:  :lol:  :D

Hahaha meid maak je niet druk, het is een net taartje, ach niet zoals wij je kennen maar de klant is er vast heel erg blij mee!!

Ik heb het meestal bij jongenstaarten.. die liggen mij iets minder.

Ach we blijven gewoon wachten op een echt kwebbel ontwerp de volgende keer!!

groeten, Bianca
TAART in huis

13

:thumb:

14

Toch vind ik 'm mooi!!

15

Ach meid, denk maar zo, je hebt je best gedaan!
Hij is strak en fleurig, en van de scheuren is niks meer te zien.
Kortom, missie smurfentaart geslaagd!  :D

Ennuh, het is dan wel geen "echte" kwebbel-taart, maar het is dan wel weer leuk om te zien wat je maakt als hier om gevraagd word.
Mij zou dus weer het zweet uitbreken als er om een wave gevraagt zou worden.
Hihihi!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

16

Desondanks is het toch een hele leuke taart geworden! :Y
Maar een echte Kwebbel??? :nooo

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

aaah ik hóór je frustratie gewoon...
alweer aan vakantie toe? ;)
Ik vind em leuk hoor!

Ik zing mijn eigen wijsje!

18

doosje, ook al vind je hier geen ene r.....d aan, het is wel een vroolijk ding geworden. Maar ik zie je idd al staan/zitten....grommen en brommen.
Hihihi, dikke X

19

Ook ik kan het best begrijpen dat het geen leuk thema is geweest voor je!
Ik vind het ook geen leuk taartje voor een eenjarige! Lijkt me meer een taartje voor haar ander/ouder kindje..

Maar ja, het ziet er wel mooi uit!

Groetjes!

20

Hij is wel leuk geworden, maar het is idd geen echte kwebbel. Maar volgens mij kom uit de frustratie van deze taart wel weer een supermooie kwebbel om het mee goed te maken!!!!!

21

Ik vind hem mooi geworden. De scheuren ziet de heb je netjes opgelost. Ik hoop voor je dat de volgende taart dubbel zo leuk gaat worden om te maken!

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

22

Ik vind hem super :)

23

ziet er top uit :thumb: lang leven de smurfen ;)

liefde en passie voor taarten bakken.

24 Laatst bewerkt door inge h (25-08-2011 20:08)

:lol:  :lol: je kunt mopperen wat je wilt maar ik vind 'm leuk hoor
leuke kleuren, leuke blommetjes(zelfs zonder hartjes ;) ), leuke smurfjes-printjes
dusse goed ge'shake't ;) ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

25

ik vind hem echt helemaal toppie!

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/