Onderwerp: nu echt nooit meer een kindertaart op thema......
getverdemme zeg! ik kan er zo niets mee. of ik nog 1 keer een kindertaart wilde maken voor 20 personen want voor haar andere zoontje had ik er ook 1 gemaakt. thema winnie the pooh. mocht met printje en frutsels.... nou vooruit dan maar. 1 x kan nog wel en dat is dan de laatste.....even later.... kan het ook een stapeltaartje worden? ... nou dat kan wel, maar dan is ie niet zo heel groot voor 20 personen en hij is wel iets duurder.... nou dat was goed.... kom ik terug van vakantie..... of het thema veranderd kon worden in de smurfen met bijgevoegd printje (nieuwe soort smurfen)..... en dan met bloemen en lieveheersbeestjes volgens het 2e plaatje (oude soort smurfen)...... tuurlijk kan dat....
en toen ook nog eens het fondant zo niet mee wilde werken
ik heb nog nooit zo veel en grote scheuren gehad, komt vast door samen loop van omstandigheden (warm weer ookal had ik de ventilator er bij staan?, geen leuk onderwerp vond ik, ik kan er gewoon niet mijzelf in zijn, ik stond echt te shaken....
en waarom, ik weet het niet, ben zeker nog niet helemaal mijzelf?) al met al ben ik blij dat het er op zit. vanaf nu echt alleen nog maar heel zeldzaam taartjes maken en dan nog alleen hetgeen ik echt leuk vind en voor bekenden.
ben er zo klaar mee nu.
maar goed hier dus een niet kwebbelachtige taart met heel strategisch geplaatste bloemen en tekstvelden 

) ik vind het ook helemaal geen leuk thema voor een 1 jarige als ik eerlijk ben..... 

nog ff snel doen.....