1

Onderwerp: Kitchenaid wipt omhoog

Ik ben sinds een aantal maand trotse eigenaar van een kitchenaid artisan in appelrood. Ik ben er heel tevreden mee, maar de laatste tijd merk ik dat de bovenste arm bij het kneden van deeg ( geen biscuit maar vb taartbodem, een normale hoeveelheid) op en neer wipt en zelfs een tiental cm hoog. Ik heb al contact opgenomen met de leverancier en deze zegt dat dit normaal is, maar ik maak me toch wat ongerust.

Iemand ervaring met dit probleem? De schroefhoogte heb ik ook al aangepast

2

Re: Kitchenaid wipt omhoog

Die van mij doet dat ook een beetje bij wat "zwaarder" werk bv boter luchtig kloppen. Alleen gaat hij niet zo ver omhoog. Ik weet helaas ook niet wat je eraan kunt doen. :nooo

3

Kan je niet een filmpje maken met hoe hoog hij wel niet omhoog wipt en dan sturen?

Alles goed???? nee 3 fout

4

Je KA kan inderdaad behoorlijk 'Klappen'.. ik heb bij Taartopmaat tijdens de mastercourse die dingen echt zien springen.. om eng van te worden.

Maar daar kunnen ze dus tegen. Dat is de flexibiliteit van het bovenste gedeelte, zodra de gardes te veel weerstand voelen door bv deeg, of royal icing, dan gaat het bovenste gedeelte omhoog, en wordt de weerstand iets minder.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Niks aan de hand hoor, zijn gewoon heel "swingende" apparaten!  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com