1

Onderwerp: Vulling bij spicy honey cake

We gaan het weekend weg met een aantal
Man voor formule 1. En ik wil de mannen toch een lekkere cake maken.
Geen tijd meer om taart te maken.
Nu wil ik de spicy cake maken maar wil hem dun 1 laag vullen
Met crème.

Welke zou lekker zijn? Ik heb echt even geen idee...

Groetjes

2

Re: Vulling bij spicy honey cake

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 98&p=2

wellicht dat je hier wat tips uit kan halen?

3

Er staat helaas niet echt een vulling tussen.
Alleen speculaas maar dat lijkt me te zwaar..

4

Romanojo schreef:

Er staat helaas niet echt een vulling tussen.
Alleen speculaas maar dat lijkt me te zwaar..

ow ik dacht ook iets over perenvulling te lezen...
ik heb zelf de cake nog niet geprobeerd (wil eigenlijk beslag helemaal zelf maken, maar dan vind ik voornamelijk recepten met cups enzo)

5

Moet net lukken! Zondeag kreeg ik een onverwacht berichtje van mijn moeder "kan je tegen vanavond cc's bakken want ik krijg onverwacht bezoek"
Ik bedacht me snel wat cakemix in de mixer te gooien  :o
Het werd spicy and honey cakemix van just mix it. Echt heerlijke cakemix, normaal ben ik zo niet voor die mixen, maar deze is echt overheerlijk. Hun citroenmix ook trouwens.

Ik vind speculaas pasta er wel goed bij passen en had nog wat roomkaas en room in de frigo staan.
Ik deed dus 100 gr roomkaas met 2 overvolle eetlepels speculaaspasta in de mixer, even mixen. Daarna 20cl room bijvoegen en een half zakje klopfix (om zeker te zijn, maar denk wel dat het zonder kan). En alles goed luchtig kloppen. In de spuitzak de frigo in om wat op te stijven.
De cc's trempeerde ik met koffiesiroop (sterke koffie met suiker laten inkoken). Gewoon in een propere spuit zonder naals van de apotheek, hup de cc inspuiten.
Swirl speculaasmousse erover. En klaar!

Heerlijk!
Heb er geen foto van want ze zijn al op
Ik had trouwens wat van de mousse over en die is ook lekker om zo als dessertje te eten in een klein glaasje bij wat koffie ofzo.

6

Bedankt! Klinkt toch heerlijk! Ik heb dN toch maar speculoos gehaald net( vind ik lekkerder) en ga daar een lekkere vulling mee maken.

Dank jullie wel!

En ja de mix is heerlijk!!!

7

Bedankt! Klinkt toch heerlijk! Ik heb dN toch maar speculoos gehaald net( vind ik lekkerder) en ga daar een lekkere vulling mee maken.

Dank jullie wel!

En ja de mix is heerlijk!!!