1

Onderwerp: vulling met alcohol

Hallo

Ik heb een vraagje:
Ik moet binnenkort een bruidstaart maken..
Weet iemand een lekkere vulling met alcohol erin verwerkt? En wat er dan lekker bij gecombineerd is?

Alvast bedank!!

2

Re: vulling met alcohol

Deze rubriek is voor ingezonden recepten, ik zal je even melden

bruidstaarten wordt voornamelijk champagnevulling (botercreme met patidess) met framboosjes oid

En als je echt alcohol erin wil dan zou ik de botercreme maken met champagne of prosecco. In plaats van het water. Hierin inderdaad framboosjes  :9

[move]--> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

taartjesdroom schreef:

En als je echt alcohol erin wil dan zou ik de botercreme maken met champagne of prosecco. In plaats van het water. Hierin inderdaad framboosjes  :9

Bedoel je dan framboosjes door de botercrème en daar 2 lagen van? of één laag botercrème en één laag framboosjes? :s

6

Julisia schreef:
taartjesdroom schreef:

Bedoel je dan framboosjes door de botercrème en daar 2 lagen van? of één laag botercrème en één laag framboosjes? :s

2 lagen botercreme met daarin bevroren framboosjes gedrukt (albert hein verkoopt die in doosjes)

Ik doe idd de bevroren framboosjes. Maar ik doe maar 1 laag en de andere frambozenjam of bosvruchtenvlaaivulling, heerlijk!

8

taartjesdroom schreef:

Ik doe idd de bevroren framboosjes. Maar ik doe maar 1 laag en de andere frambozenjam of bosvruchtenvlaaivulling, heerlijk!

Oké nou hartstikke bedankt!! Klinkt heerlijk, zal het gelijk morgen voorleggen, ben benieuwd...