Onderwerp: vulling met alcohol
Hallo
Ik heb een vraagje:
Ik moet binnenkort een bruidstaart maken..
Weet iemand een lekkere vulling met alcohol erin verwerkt? En wat er dan lekker bij gecombineerd is?
Alvast bedank!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling met alcohol
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo
Ik heb een vraagje:
Ik moet binnenkort een bruidstaart maken..
Weet iemand een lekkere vulling met alcohol erin verwerkt? En wat er dan lekker bij gecombineerd is?
Alvast bedank!!
Deze rubriek is voor ingezonden recepten, ik zal je even melden
bruidstaarten wordt voornamelijk champagnevulling (botercreme met patidess) met framboosjes oid
En als je echt alcohol erin wil dan zou ik de botercreme maken met champagne of prosecco. In plaats van het water. Hierin inderdaad framboosjes
[move]--> bakken&vullen
En als je echt alcohol erin wil dan zou ik de botercreme maken met champagne of prosecco. In plaats van het water. Hierin inderdaad framboosjes
Bedoel je dan framboosjes door de botercrème en daar 2 lagen van? of één laag botercrème en één laag framboosjes?
taartjesdroom schreef:En als je echt alcohol erin wil dan zou ik de botercreme maken met champagne of prosecco. In plaats van het water. Hierin inderdaad framboosjes
Bedoel je dan framboosjes door de botercrème en daar 2 lagen van? of één laag botercrème en één laag framboosjes?
2 lagen botercreme met daarin bevroren framboosjes gedrukt (albert hein verkoopt die in doosjes)
Ik doe idd de bevroren framboosjes. Maar ik doe maar 1 laag en de andere frambozenjam of bosvruchtenvlaaivulling, heerlijk!
Ik doe idd de bevroren framboosjes. Maar ik doe maar 1 laag en de andere frambozenjam of bosvruchtenvlaaivulling, heerlijk!
Oké nou hartstikke bedankt!! Klinkt heerlijk, zal het gelijk morgen voorleggen, ben benieuwd...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling met alcohol