1 Laatst bewerkt door Theatje (24-08-2011 20:40)

Onderwerp: Hula girl on the Beach!

Hoi allemaal, ik heb een meisje uit Hawaii gemaakt. Ze is lekker vrij vandaag en zit te lezen op het strand. Zou ze in het maandthema passen?? Ik weet niet of dit alla Annelies is! En welke foto vinden jullie mooier?? Graag jullie reactie. Groetjes Thea
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QLNIXYUP-G.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UTGDRIME-G.jpg

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

2

Re: Hula girl on the Beach!

oh wauw...die is leuk zeg! Ze ziet er heel tropisch uit  :Y

3

Wat is ze leeeeuuuukkkk.
Ik ga voor foto 2.
Hoe heb je de zee gemaakt, als ik het vragen mag?

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

4

wauw die is mooi en leuk, mooie details ook. foto 2 voor mij.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Héél mooi, en ook ik zeg foto 2

I just love cake!
Groetjes Laura

6

djehr schreef:

oh wauw...die is leuk zeg! Ze ziet er heel tropisch uit  :Y

en ik zou ook voor foto 2 gaan  :Y

7

leuk hoor ook die gelakte nagels
en uh foto 2 :Y

Groetjes Marjon

8

heel leuk! :thumb:
ik ga ook voor foto 2!

Foto 2 vindt ik het leukst.

Zou je nog willen vertellen hoe je het water gemaakt hebt.

Nogmaals een geweldige taart

10

Oeh wauw, super leuke meid heb je gemaakt! :Y
Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe je het water gemaakt hebt en ook ik ga voor foto 2 :thumb:

11

Super leuk en ook een keer eens niet zo'n mager ding maar een stevige mooie dame!  :)  :)  ;)

12 Laatst bewerkt door Theatje (23-08-2011 03:47)

Hoi meiden ,wat een leuke reacties!! ik  :o er van. Foto twee vind ik zelf ook het mooist, nu nog de vraag zal ik hem in de maandtopic kunnen plaatsen?? GRAAG JULLIE MENING!!

Het water heb ik gemaakt met royal icing, gemaakt van eiwitpoeder: 5 gram gezeefd eiwitpoeder met 30 ml water(laat 1 uur rusten) zeef 200 gram poedersuiker en voeg beetje voor beetje toe. Goed roeren. Het is klaar als je pieken kunt trekken waarvan alleen de punten omkrullen. Voeg meer water of suiker toe voor stevigere of zachtere consistentie. Verdeel het in drie bakjes en laat 1 bakje ongekleurd. Voeg aan een bakje een klein beetje sky blue van Wilton icing color toe. Voeg aan het laatste bakje iets meer van dezelfde kleur toe. Verdeel op een cakedrum eerst de donkere kleur( ook een beetje over het zand) en spuit terwijl de donkere kleur nog nat is met de lichtere kleur pieken als golfen erop. Als laatste neem je de witte icing en spuit je met een  klein spuitmondje piekjes op de golfen.(eerst een bolletje en dan zonder te knijpen het bolletje omhoog trekken) Ik hoop dat het zo duidelijk is. Lieve groetjes van Thea

13

:lol:  :lol:  :lol:  :thumb:

14

Theatje schreef:

Hoi meiden ,wat een leuke reacties!! ik  :o er van. Foto twee vind ik zelf ook het mooist, nu nog de vraag zal ik hem in de maandtopic kunnen plaatsen?? GRAAG JULLIE MENING!!

Het water heb ik gemaakt met royal icing, gemaakt van eiwitpoeder: 5 gram gezeefd eiwitpoeder met 30 ml water(laat 1 uur rusten) zeef 200 gram poedersuiker en voeg beetje voor beetje toe. Goed roeren. Het is klaar als je pieken kunt trekken waarvan alleen de punten omkrullen. Voeg meer water of suiker toe voor stevigere of zachtere consistentie. Verdeel het in drie bakjes en laat 1 bakje ongekleurd. Voeg aan een bakje een klein beetje sky blue van Wilton icing color toe. Voeg aan het laatste bakje iets meer van dezelfde kleur toe. Verdeel op een cakedrum eerst de donkere kleur( ook een beetje over het zand) en spuit terwijl de donkere kleur nog nat is met de lichtere kleur pieken als golfen erop. Als laatste neem je de witte icing en spuit je met een  klein spuitmondje piekjes op de golfen.(eerst een bolletje en dan zonder te knijpen het bolletje omhoog trekken) Ik hoop dat het zo duidelijk is. Lieve groetjes van Thea

Misschien een tip: Water kun je héél eenvoudig creeren met Piping gel  ;)

15

Party-treats schreef:
Theatje schreef:

Misschien een tip: Water kun je héél eenvoudig creeren met Piping gel  ;)

Hoi dat wist ik niet! Is dat ook in verschillende kleuren te maken of te koop?? Bedankt voor de tip

16

heel mooi gedaan ,
zie alleen foto 2 niet

17

dixie schreef:

heel mooi gedaan ,
zie alleen foto 2 niet

Nu kun je hem weer zien! Hij was zomaar weg! :think: