Hoi meiden ,wat een leuke reacties!! ik
er van. Foto twee vind ik zelf ook het mooist, nu nog de vraag zal ik hem in de maandtopic kunnen plaatsen?? GRAAG JULLIE MENING!!
Het water heb ik gemaakt met royal icing, gemaakt van eiwitpoeder: 5 gram gezeefd eiwitpoeder met 30 ml water(laat 1 uur rusten) zeef 200 gram poedersuiker en voeg beetje voor beetje toe. Goed roeren. Het is klaar als je pieken kunt trekken waarvan alleen de punten omkrullen. Voeg meer water of suiker toe voor stevigere of zachtere consistentie. Verdeel het in drie bakjes en laat 1 bakje ongekleurd. Voeg aan een bakje een klein beetje sky blue van Wilton icing color toe. Voeg aan het laatste bakje iets meer van dezelfde kleur toe. Verdeel op een cakedrum eerst de donkere kleur( ook een beetje over het zand) en spuit terwijl de donkere kleur nog nat is met de lichtere kleur pieken als golfen erop. Als laatste neem je de witte icing en spuit je met een klein spuitmondje piekjes op de golfen.(eerst een bolletje en dan zonder te knijpen het bolletje omhoog trekken) Ik hoop dat het zo duidelijk is. Lieve groetjes van Thea
Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!