1

Onderwerp: welke gumpaste in cricut

waar kopen jullie je gumpaste voor de cricut?? en wie maakt die zelf?? is zelfgemaakte een succes of liever gekochte??
misschien stomme vraag, maar k zie overal flowerpaste maar volgens mij is dat net weer wat anders dan gumpaste ?? Bij madhuri kost gumpaste rond de 7 euro voor 100 gr maar dat vind ik toch een beetje duur.

Re: welke gumpaste in cricut

Ik gebruik marsepein, maar je kunt ook fondant met tylose gebruiken.
Je kunt het beste even de zoekfunctie gebruiken, er is al best veel over de cricut geschreven.

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

3

haha, ik weet het er is veel over geschreven en volgens mij heb k het ook allemaal gelezen.
ik lees veel dat het beste resultaat met gumpaste is. nu wil ik dat gaan proberen maar wil weten of ze het zelf maken of kopen.
met marsepein werk ik zowiezo niet, de frostingsheets heb ik wel geprobeert en dat is verbazend goed gelukt, maar ivm kleuren zal dat niet altijd efficient zijn.

4

Ik maak zelf mijn mixje. Heb tijdens een demonstratie van de cricut geleerd dat als je een beetje fondant goed kneed en vervolgens in de tylose dept en hetgene dat er aan blijft hangen goed doorkneed. Dan even checken door het in tweeen te trekken en zegt het "plop" dan is het goed. Volg je me nog? (beetje verwarrend verhaal :/ )
Vervolgens uitrollen, met een beetje crisco op de mat plakken nog even goed nawrijven met een smoother of je roller even in de vriezer en snijden maar :Y

5

channie schreef:

Ik maak zelf mijn mixje. Heb tijdens een demonstratie van de cricut geleerd dat als je een beetje fondant goed kneed en vervolgens in de tylose dept en hetgene dat er aan blijft hangen goed doorkneed. Dan even checken door het in tweeen te trekken en zegt het "plop" dan is het goed. Volg je me nog? (beetje verwarrend verhaal :/ )
Vervolgens uitrollen, met een beetje crisco op de mat plakken nog even goed nawrijven met een smoother of je roller even in de vriezer en snijden maar :Y

Klinkt als een bekend verhaal..  :lol:  :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

O was jij dat :D
Nog bedankt voor het advies, werkt prima :thumb:

7

Hoe lang laten jullie het ongeveer in de vriezer liggen?

Groetjes Miranda     
http://cake4u.mijnalbums.nl/

8

een minuutje of 6 a 7 is voldoende  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!