1

Onderwerp: in opdracht van mijn 4 jarige mannetje.....

Ik heb de laatste tijd wat taartjes gemaakt om weg te geven, en telkens was het mannetje zo teleurgesteld dat de taart niet voor ons was :(

Dus vorige week afgesproken dat ik wel een taartje voor hem zou maken deze week.. Ik dacht ik maak een simpel bolletje en klaar... Maar nee!! Meneer wilde persee een super mario taart.. ik proberen uit te leggen dat dat te moeilijk was voor mama.. een dikke pruillip als gevolg..

Dus ik dacht een compromie te sluiten, ik maak een mario taart, maar dan alleen met dingen uit het spelletje ( de blokjes/muntjes/vleeseters/sterretjes e.d)  maar weer die dikke pruil lip.. "zonder mario is het toch geen echt mario taart mama"

Gisteravond dus alle moed bij elkaar verzameld en mario gaan boetseren..... Met dit als resultaat:

http://94.100.114.74/1389200001-1389250000/1389244401-1389244500/1389244431_6_GCgh.jpeg

http://94.100.115.228/1389200001-1389250000/1389244301-1389244400/1389244359_6_BcnV.jpeg

http://94.100.118.204/1389200001-1389250000/1389244301-1389244400/1389244398_6_dMup.jpeg

http://94.100.115.171/1389200001-1389250000/1389244401-1389244500/1389244486_6_Chu_.jpeg

choco biscuit met 2 lagen bokkepootjesroom, 1 laag nutella en afgesmeerd met vanille botercreme 1 op 1.

Ik was best tevreden over het resultaat, al vond ik het taartje wel moeilijk bekleden, het was een 15 cm taartje.. maar wel bijna 12 cm hoog :D

Bedankt voor het lezen, en ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat :Y

2

Re: in opdracht van mijn 4 jarige mannetje.....

wauw, die is goed gelukt zeg... vrees wel dat je nu nog veel vaker Mario taartjes moet maken ;-)

En ook de vulling klinkt en ziet er lekker uit!

Groetjes, Miriam

3

:thumb:  :thumb:  heel mooi gemaakt

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

4

Heel erg mooi gedaan!

En je mannentje natuurlijk helemaal blij  :lol:

Groetjes Carolien

5

ooooh, je verhaal is zooo herkenbaar  :Y  Hier ook altijd van die bedroefde gezichtjes als de taart de deur uitgaat... Is de taart weeral niet voor ons mama  :nooo

Mooi taartje hoor voor je zoontje  :Y Hier ook een 4-jarige mario fan, maar dan van het race spelletje  :Y

6

mooi hoor! je mario is inderdaad goed gelukt.

7

Wat een leuk taartje, Mario is heel mooi geboetseerd.

groetjes elfje elly

Ach wat lief!!!

9

nou, was hij even blij vanmorgen :Y
hartstikke knappe taart :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Ziet er goed uit, erg leuk gemaakt. En die binnenkant, ik weet niet hoe je je chocoladebiscuit maakt, maar dat van mij wordt nooit zo mooi donker!

11

Echt een mooi mario taart geworden!! Goed gelukt!! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

12

Wauw, knap geboetseerd zeg ! Het is een hartstikke mooie taart geworden en je taar klinkt qua smaak ook supersmakelijk !

Groetjes, Conny

13

wauw! Die ga ik niet laten zien hier, dan willen mijn mannetjes ook zo'n taart en dat kan ik echt nog niet maken!

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten

14

Ik denk dat de kleine man hier toch wel dik tevreden mee was want hij ziet er echt ontzettend leuk uit  :thumb:
En super geboetseerd!!!  :Y

Groetjes, Angela

15

Wat leuk geboetseerd!
Ongetwijfeld is de pruillip veranderd in een superbrede glimlach  :)

16

Je zoontje heeft wel een beetje gelijk hoor, zonder Mario is het geen Mariotaart  ;)
Leuk toch, hoe die kleintjes het veel belangrijker vinden wat er op de taart staat dan wat erin zit...
Maar hij is prachtig geworden en ziet er heerlijk uit :9

17

super goed gelukt hoor  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

18

Wat een leuke taart! En je boetseerwerk is  :thumb:  :thumb:

19

Iris Zijlstra schreef:

Ziet er goed uit, erg leuk gemaakt. En die binnenkant, ik weet niet hoe je je chocoladebiscuit maakt, maar dat van mij wordt nooit zo mooi donker!

Ik maak de chocoladeciscuit altijd gewoon met de mix van funcakes, ik vind hem erg lekker, alleen rijst hij wat minder hoog vind ik als het normale biscuit, dus ik doe dan iets meer chocomix en dan wat extra ei :Y

20

Super !! Ik ben blij dat mijn zoon (7  jaar) de taart niet ziet anders zet hij mij ook aan het werk (en ik heb nog noooooit zo'n taart gemaakt dus dat was nooit gelukt ;)).

21

Iedereen bedankt voor de superleuke reacties :o  :Y

Ik was er zelf toch ook best een beetje trots op, en m'n mannetje vond hem helemaal geweldig!!! :Y  ik wilde een foto maken van z'n snoet als hij 'm zag, maar ik stond er precies verkeerd voor met de camera.. niet gelukt dus helaas..

Maar hij was superblij ermee, noemde alles op wat ik erop had gemaakt :)  En hij zei zelf al dat mario nog wel even voor de sier mocht blijven staan..

Vandaag de rest van het taartje gegeten, en toen zei hij " hij is echt wel heel lekker mama, daar heb je goed je best op gedaan! " en dan echt op zo'n juffen toontje :lol:

22

biancka schreef:

Super !! Ik ben blij dat mijn zoon (7  jaar) de taart niet ziet anders zet hij mij ook aan het werk (en ik heb nog noooooit zo'n taart gemaakt dus dat was nooit gelukt ;)).

Gewoon proberen, ik heb ook pas een stuk of 10 taarten gemaakt, en nog nooit zoiets.. maar toch lukte het :Y

23

Lekker dat het boetseren toch zo goed ging.  Ga je nu vaker boetseren?

24

Nokkie schreef:

Lekker dat het boetseren toch zo goed ging.  Ga je nu vaker boetseren?

ja ik denk het wel! al bak ik echt alleen als hobby hoor, geen opdrachten oid..

Maar ik vond het leuk om te doen, en het geeft je taart wel echt iets extra's vind ik :Y

Wat een leuke taart zeg!
Mag ik vragen hoe je het gras hebt gemaakt?

Groetjes