Onderwerp: in opdracht van mijn 4 jarige mannetje.....
Ik heb de laatste tijd wat taartjes gemaakt om weg te geven, en telkens was het mannetje zo teleurgesteld dat de taart niet voor ons was
Dus vorige week afgesproken dat ik wel een taartje voor hem zou maken deze week.. Ik dacht ik maak een simpel bolletje en klaar... Maar nee!! Meneer wilde persee een super mario taart.. ik proberen uit te leggen dat dat te moeilijk was voor mama.. een dikke pruillip als gevolg..
Dus ik dacht een compromie te sluiten, ik maak een mario taart, maar dan alleen met dingen uit het spelletje ( de blokjes/muntjes/vleeseters/sterretjes e.d) maar weer die dikke pruil lip.. "zonder mario is het toch geen echt mario taart mama"
Gisteravond dus alle moed bij elkaar verzameld en mario gaan boetseren..... Met dit als resultaat:

choco biscuit met 2 lagen bokkepootjesroom, 1 laag nutella en afgesmeerd met vanille botercreme 1 op 1.
Ik was best tevreden over het resultaat, al vond ik het taartje wel moeilijk bekleden, het was een 15 cm taartje.. maar wel bijna 12 cm hoog
Bedankt voor het lezen, en ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat