Onderwerp: Stapelen met chocosticks
Maar welke gebruiken jullie .
ik heb ze vandaag bij a-h gezien maar vind die zo klein van de euroshopper of hoort dat.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stapelen met chocosticks
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar welke gebruiken jullie .
ik heb ze vandaag bij a-h gezien maar vind die zo klein van de euroshopper of hoort dat.
Ik zou het niet gebruiken. Ik heb ooit eens kitkat gebruikt, maar die werden niet lekker en erg zacht. Ik gebruik sindsdien alleen de dowels en maisprikkers, om zeker te weten dat het niet kan inzakken.
Ik gebruik alleen chocosticks als het meptaartje (klein dus) op de taart verwerkt wordt. Verder Wilton dowels of maisprikkers (afhankelijk van de grootte van de taart)
Ik gebruik ook alleen (houten) dowels..... Chocosticks kunnen zacht worden en dan zakt de taart in...
Ik gebruik, ben een beginner, rietjes. Ik stop ze in de taart en knip ze iets korter dan de hoogte van de taart.
Ik gebruik al jaren chocosticks in stapeltaarten van max. 2-hoog . Bij 3-hoog doe ik in de onderste Wilton dowels en in de 2e chocosticks , bij 4-hoog dowels in laag 1 en 2 , de rest weer chocosticks . Geen probleemen hoor maar ja , de meningen zijn ook hierover weer verdeeld .
Ik gebruik, net als Monique, de chocosticks ook alleen bij een 2-laagse stapeltaart, ik doe er 5 in de onderste laag.
De meeste taarten die ik maak zijn met vulling die ook in de koelkast bewaard moet worden, de sticks (AH) hebben dan geen tijd om zacht te worden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Stapelen met chocosticks